۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۰۱۹
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

با تبعیت و حمایت از رهبری تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم

خبرگزای رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی دشمنان می خواهند از کوچک ترین مساله علیه نظام اسلامی سوء استفاده کنند، رمز اقتدار و بقای نظام و انقلاب را در حمایت از ولی فقیه دانست.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، حفظ وحدت را یک اصل اساسی برای نظام اسلامی ارزیابی کرد.

وی با تجلیل از مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری، نقش ولی فقیه را در نظام اسلامی بسیار برجسته دانست و ابراز داشت: یکی از نعمت های بزرگی که خداوند تبارک و تعالی به ملت ایران به برکت خون شهدا و امام داده، اصل ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری است.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: وجود با برکت مقام معظم رهبری بزرگ ترین نعمت در این دوران برای ما هستند، مردم ما هم درهمه جا نشان داده اند که قدردان این نعمت بزرگ الهی هستد و خداوند همه به برکت این قدردانی، این نعمت را برای ما حفظ و به ایشان طول عمر با برکت و صحت و سلامت عطا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی و هویت نظام اسلامی، ولایت فقیه در راس امور است و همان گونه که امام راحل تاکید کردند، رمز بقای نظام حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه حفظ نظام به پیروری از ولایت فقیه و فصل الخطاب دانستن بیانات رهبری است، تصریح کرد: هر کسی که دلبسته و دلسوز انقلاب و معتقد به آموزه های دینی و تشیع است، باید آنچه در توان دارد در تبعیت از ولایت فقیه و نهادینه کردن حمایت از این اصل و حرکت در مسیر بکار بگیرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طول دوران زعامت خود هرگاه بحران و مشکلی برای نظام احساس می شد وارد می شدند و با درایت و تدابیر حکیمانه به بهترین وجه توانسته اند انقلاب را مدیریت و مشکلات را حل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این جریان نیز ایشان تشخیص دادند مصلحت مهمی در بین است که باید حفظ شود و با اقدام حکیمانه در این خصوص عمل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی سوء استفاده از مشکلات و مسائل داخلی را یکی از نقشه های استکبار و دشمنان دانست و ابراز داشت: دشمنان می خواهند از مسائل جزیی سوء استفاده و بر علیه نظام توطئه کنند، در مساله اخیر نیز چنین قصدی داشتند که خوشبختانه با بیانات رهبری توطئه جدید دشمنان نقش بر آب شد.

وی گفت: بر مسؤولان و رسانه و آحاد ملت و تاثیرگذاران فرض است که وحدت که روح دعوت اسلام است را حفظ و تقویت کنند و بدانند که دشمن در کمین ما است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید تهدیدات دشمنان را تبدیل به فرصت و جنبه وحدت و آرامش را حفظ کنیم، یادآور شد: بحمدلله در حال حاضر وضعیت کشور این گونه است و نباید حرکتی بکنیم که این وحدت خدشه دارد شود.

وی افزود: به فضل الهی ولایت پذیری ملت و مسؤولان کشور وحدت ملی را به نحو احسن به تجلی گذاشته و در حال حاضر نیز اینگونه است و مردم در عرصه های مختلف همدلی و اتحاد و همچنین تبعیت خود را از نظام اسلامی و ولی فقیه نشان داده اند.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: طبیعی است وقتی شرایط برای سوء استفاده دشمنان پیش می آید انسان باید دقت بیشتری بکند، بنابراین همه مسؤولیت داریم و باید رسالت خود را در پیروی از رهبری و فصل الخطاب دانستن بیانات ایشان انجام دهیم.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) تاکید کرد: همه باید در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم می نمایند حرکت کنند و ان شاءالله با حمایت از ولی فقیه نظام اسلامی حفظ و روز به روز شکوفا تر و عزتمندتر خواهد شد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات