۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان نظام با هرگونه انحرافی در مسیر رسیدن به آرمان ها مقابله کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، از همه مسؤولان عالی رتبه نظام خواست با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و الگو گرفتن از ایشان در مسیر وحدت خلل ایجاد نکنند و بهانه به دست معاندان و دشمنان انقلاب ندهند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی از اعضای عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، توجه اقشار مختلف جامعه به ویژه نخبگان و خواص را به بیانات ایشان ضروری دانست.

وی گفت: یکی از عمده ترین عناصر در به ثمر نشستن و نگهداری انقلاب اسلامی اتحاد بین همه اقشار جامعه تحت لوای اسلام و به رهبری مرجعیت، روحانیت و ولایت فقیه بوده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه موفقیت هایی که بعد از به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی به دست آمده، در سایه همین نعمت بزرگ بوده است و شکر این نعمت نیز در این است که قدردان آن باشیم و در حفظ اتحاد و فرمانبرداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اختلاف افکنی بین مسؤولان و مردم را نقشه و خواسته استکبار و معاندان نظام دانست و تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که در عرصه های داخلی و خارجی ضربات جبران ناپذیری از امت اسلامی ایران خورده اند، در کمین ما هستند و مترصد فرصتی اند که به ما ضربه بزنند.

وی گفت: از این رو لازم است همه اقشار جامعه به ویژه مسؤولان نظام و کسانی که به عنوان نخبه حساب می شوند در مواضع اصولی و صحیح خود محکم بایستند و همانند رهبری نظام با هر انحرافی در مسیر رسیدن به آرمان ها مقابله کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند در این مسیر اهداف شخصی مسؤولان باعث کم شدن کمک های الهی و بی توجهی معنوی مردم به مسؤولان خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر هم نقصی است باید در صدد برطرف کردن آن باشیم، در این صورت هم امدادهای الهی به کمک ما خواهد آمد و هم مردم به وظیفه خودشان در قبال انقلاب و حمایت از مسؤولان در رسیدن به آرمان های بزرگ سر از پا نخواهند شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تاکید کرد: در ایامی که بیداری اسلامی شکل گرفته و این خیزش رو به جلو است، انتظار هماهنگی بیشتر از همه مسؤولان نظام می رود و باید به این اصل مهم توجه کنند.

وی یادآور شد: دشمنان با ادعاهای بی اساس هجمه های تبلیغاتی خود را علیه ما شروع کرده اند و به بهانه دخالت ما در امور دیگر کشورها ایران هراسی را در دستور کار قرار داده اند، در این شرایط ما باید بیش از پیش مراقب باشیم تا بتوانیم نقشه های آنها را خنثی کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: از همه اقشار مختلف به ویژه نخبگان کشور و مسؤولان نظام انتظار می رود که از رهبر معظم انقلاب اسلامی الگو گرفته و ایشان را اسوه قرار دهند و به نحوی حرت کنند که موجب سوء استفاده بیگانگان نشود و وحدت را خدشه دار نکند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات