۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۷۵۶

آغاز نام نویسی آزمون سالانه حافظان قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی مسابقات سالانه حافظان قرآن و نهج ‌البلاغه حوزه علمیه خراسان از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پنجم این ماه ادامه داد.
قرآن کريم


حجت ‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مسابقات سالانه حافظان و قرآن در دو رشته نهج ‌البلاغه و حفظ قرآن کریم در سه سطح حفظ ده، پانزده و 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌ شود.

وی با بیان این‌که این مسابقات ویژه طلاب برادر برگزار می شود، بیان داشت: مسابقات قرآن طلاب خواهر از سوی دفتر فرهنگی بخش خواهران در طول سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی مهلت نام نویسی در این دوره از مسابقات را تا پنجم اردیبهشت ماه عنوان کرد و یادآور شد: طلاب علاقه مند از اول اردیبهشت ماه تا پنجم این ماه فرصت دارند برای شرکت در این مسابقات نام نویسی کنند.

وی با بیان این‌که آزمون کتبی این دوره از مسابقات هفتم اردیبهشت‌ ماه برگزار می شود،‌ تصریح کرد: آزمون شفاهی این مسابقات نیز دهم و یازدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان مراجعه کرده و یا با شماره های 2008121 و 2008450 تماس گیرند./934/پ202/س

ارسال نظرات