۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۶۱۲
با همکاری مرکز تخصصی مهدویت؛

دوره‌های آموزشی آشنایی با معارف مهدویت در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با معارف مهدویت امسال برای کارکنان نهادهای دولتی استان خبر داد.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که در خصوص مباحث مربوط به مهدویت سرفصل جداگانه ای در مقوله آموزش داریم، خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری دوره آموزشی حکومت مهدوی و وظایف منتظران به مدت بیست ساعت از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گرفته شده است.

وی از آمادگی این سازمان برای برگزاری دوره های آموزش مهدویت برای کارکنان نهادهای دولتی مازندران خبر داد و بیان داشت: مجوز برگزاری این دوره ها سال گذشته به همه دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد که امسال اجرایی می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: سال گذشته سه دوره آموزشی آشنایی با معارف مهدوی برای برخی از کارمندان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام شکریان، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با معارف مهدویت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با همکاری مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان این دوره‌های آموزشی را امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: استادان این دوره های آموزشی از مرکز تخصصی مهدویت قم هستند که مهم‌ترین مطالب مربوط به مهدویت و انتظار را برای شرکت‌کنندگان بیان می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه جامعه امروز شناخت مناسبی از مهدویت و انتظار ندارند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی معارف مهدوی می‌تواند زمینه نهادینه‌شدن اندیشه‌های انتظار را در سطح جامعه فراهم کند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که امروز دستگاه های دینی و فرهنگی وظیفه سنگینی در گسترش اندیشه انتظار درجامعه برعهده دارند، ادامه داد: باید دوره های آموزشی آشنایی با اندیشه های مهدوی از سوی نهادهای دولتی در سطح کشور به طور جدی دنبال شود.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان اسلام در گسترش فرقه های انحرافی در جامعه اشاره کرد و گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ اصیل مهدوی می‌تواند سد محکمی برابر فرقه های ضاله باشد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت ایران با تکیه بر فرهنگ عاشورا، مهدویت و الگو گرفتن از این فرهنگ در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاده و مقاومت کرده است، تصریح کرد: امروز تقویت این فرهنگ والای الهی در جامعه یک ضرورت است./950/پ202/س
ارسال نظرات