۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۴۵۱

دومین دوره آموزشی تربیت مبلغ در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره عمومی پودمانی تبلیغ در حوزه علمیه آذربایجان شرقی از اوایل اردیبهشت ماه در تبریز آغاز خواهد شد.
اعزام مبلغ، تبليغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مهلت نام نویسی برای دومین دوره آموزشی تربیت مبلغ در حوزه علمیه طالبیه تبریز فردا پایان خواهد یافت.

دومین دوره پودمانی تبلیغ به همت مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی و حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار خواهد شد.

نقد وهابیت، مدیریت فرهنگی تبلیغی، روانشناسی تبلیغ‌، جامعه‌شناسی تبلیغ، فن خطابه، آموزش شیوه‌های کلاس‌داری، احکام مبتلابه و اصول و روش بیان معارف و سیره معصومین، روش تحقیق و... از جمله مباحث مطرح شده در این دوره خواهد بود.

علاقه مندان برای نام نویسی در دوره می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی به حوزه علمیه طالبیه واقع در تبریز، خیابان شهید مطهری(راسته کوچه) جنب مسجد جامع مراجعه کنند.

گفتنی است، ایجاد زمینه برای رشد و تقویت بنیه علمی طلاب، ارتقای سطح علمی آنان و تربیت افراد مستعد و توانمند در زمینه تربیت مبلغ از اهداف این دوره است.

کلاس‌های این دوره آموزشی روزهای پنج شنبه و جمعه اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، اولین دوره تربیت مبلغ استان آذربایجان شرقی در با حضور بیش از 85 طلبه از اوایل بهمن ماه سال گذشته با حضور پرشور طلاب و پژوهشگران حوزوی برگزار شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات