۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۸۸۴

انتقاد شدید خطیب جمعه سیهات عربستان از طایفه ای جلوه دادن قیام مسلمانان بحرین

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه سیهات عربستان از طایفه ای قمداد کردن قیام مسلمانان بحرین و تهاجم علیه شیعیان این کشور به شدت انتقاد کرد.
سيد حسن نمر خطيب جمعه سيهات عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن نمر خطیب جمعه سیهات عربستان، روز گذشته در جمع کثیری از شیعیان این شهر، تخریب ضریح و بارگاه های اولیای خدا در مصر را به شدت محکوم کرد و گفت: تخریب ضریح و بارگاه های اولیای خدا بدست برخی از افراطی گرایان در مصر امر بسیار شنیعی است و بزرگترین آزار برای پیامبر اکرم(ص) به شمار می آید.

وی افزود: این جنایت تجاوز به مسلمانان و عقاید آنان است و همگان موظفند تا در برابر اینگونه اقدامات ایستادگی کنند.

حجت الاسلام نمر با تاکید بر برابری شیعیان و سنی ها تصریح کرد: اگر بخواهیم بر اساس منطق عدل و عدالت قضاوت کنیم هیچ تفاوتی میان شیعیان و سنی ها وجود ندارد و همه قوانینی که دربردارنده تبعیض مذهبی است باید لغو و قوانین جدیدی که عدالت را برقرار می سازد جایگزین آنها شوند.

خطیب جمعه سیهات از عملکرد برخی از رسانه ها انتقاد کرد و اظهار داشت: رسانه ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند، اما برخی از این رسانه ها همواره در حال دروغ و افتراپراکنی هستند و می خواهند اوضاع جامعه را ملتهب سازند.

وی با اشاره به طایفه ای قلمداد کردن قیام مسلمانان بحرین گفت: برخی از افراد برای اینکه به اهداف خود برسند قیام مسلمانان بحرین را طایفه ای جلوه داده و تهاجم شنیعی را علیه شیعیان ترتیب می دهند تا بدین صورت به مصالح خود برسند./980/گ
ارسال نظرات