۰۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۰۸۱
سردار نقدی:

اردوهای راهیان نور باید مردمی باقی بماند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه از اردوگاه شهید باکری سپاه عاشورا در خرمشهر بازدید و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور باید مردمی باقی بماند.
راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه، روز گذشته با حضور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، با عوامل اجرایی، فرهنگی، کادر و وظیفه اردوگاه گفت و گو کرد.

وی در جمع فعالان و خادمان اردوگاه شهید باکری با تقدیر از تلاش شبانه روزی آنان در جهت رفاه حال زائران مناطق عملیاتی، از اهتمام ویژه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در احداث و آماده سازی این مرکز قدردانی کرد.

سردار نقدی همچنین در نشست صمیمی با مسؤولین کمیته های مختلف فعال در این اردوگاه، خدمت به زائران مشهدالشهدای ایران اسلامی را توفیقی برای ایشان دانست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه در ادامه در جمع خبرنگاران با تشریح اهداف بسیج در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: بایستی بیش از گذشته در جهت مردمی کردن این حرکت معنوی تلاش شود.

همچنین قهرمانی، فرمانده اردوگاه شهید باکری سپاه عاشورا در خرمشهر به ارایه گزارشی از خدمات فرهنگی و رفاهی مختلف ارایه شده به زائران مناطق جنگی دوران دفاع مقدس پرداخت./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات