۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۵۷۱
حجت الاسلام علی بنایی:

قمی ها در همراهی با ولایت شهره هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مردم قم از دیرباز همراه ولایت بوده و هستند و همواره در این مسیر ثابت قدم مانده اند.
حجت الاسلام علي بنايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دوشنبه شب در همایش ائمه جماعات و روحانیان منطقه دو قم که با حضور آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در امامزاده جعفر(ع) برگزار شد، سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی جامعه و به ویژه جوانان است، تصریح کرد: بانوان جامعه باید از زندگی ایشان درس بگیرند و در رفتارهای فردی و اجتماعی از شخصیت بزرگوار ایشان الگو بگیرند.

حجت الاسلام بنایی خاطرنشان کرد: شهر مقدس قم به وجود مضجع شریف و بارگاه منور حضرت کریمه اهل بیت(ع) مفتخر است و این شهر مقدس میزبان میلیون ها زائری است که به این شهر سفر می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر قم عش و حرم اهل بیت(ع) است، ادامه داد: این شهر مقدس از زمان ائمه اطهار(ع) مورد توجه و سفارش این بزرگواران بوده است.

وی ابراز داشت: وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه و امامزادگان متعدد و همچنین حوزه های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی به این شهر مذهبی موقعیتی ممتاز و ویژه بخشیده است.

این عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در برخی از روایات دینی آمده است که مردم قم بر سایرین حجت هستند.

وی بیان داشت: رفتار و عملکرد مردم این شهر باید برای سایرین الگو باشد و قمی ها باید بیش از پیش به این موقعیت توجه کنند و رسالت همیشگی خود را مدنظر داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم قم همواره همراه و حامی ولایت بوده اند و در تبعیت از ولایت شهره هستند و در این مسیر نیز استوار و ثابت قدم مانده اند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات