۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۱۳۸
مرکز بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم:

رای خبرگان به آیت الله مهدوی کنی خاری در چشم دشمنان و فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ مرکز بسیج طلاب و رحانیون حوزه علمیه قم با انتشار نامه ای انتخاب وی به ریاست مجلس خبرگان را تبریک گفته و از اعضای خبرگان در این انتخاب تشکر کردند.
آيت‌الله مهدوي کني به گزارش خبرگزاری رسا متن کامل نامه تبریک مرکز بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

محضر مبارک آیت الله مهدوی کنی « دامت توفیقاته »

سلام علیکم

رأی قاطع اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری به جنابعالی بارقه امیدی بود در دلهای مصمم امتی که در فضای غبار آلود فتنه اخیر با تمام قامت در دفاع از امام خود حماسه ها آفریدند و خاری بود در چشم دشمنان و فتنه گرانی که تفرقه افکنی و توطئه را در خیال خام خود می پروراندند.

ما اساتید ، روحانیون و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم به مقتضای کلام الهی « و اما بنعمت ربک فحدث » این انتخاب را به حضرتعالی تبریک عرض نموده و از خداوند کریم می خواهیم که شما را در این مسئولیت بزرگ یاری رساند.

امید است که در دوره مسئولیت جنابعالی که بحمد الله از وزانت علمی و معنوی و مقبولیتی بالا در بین اعضای مجلس خبرگان و امت ولایتمدار برخوردارید و در تمام دوران انقلاب، بصیرت و هوشمندی سیاسی خود را به اثبات رسانده اید، شاهد حمایت جدی تر این مجلس از آرمانهای امام راحل « قدس سره » و شهدای انقلاب به ویژه اصل مترقی « ولایت فقیه » باشیم.

همچنین از اعضای بصیر مجلس خبرگان که به بهترین نحو به تکلیف الهی خود عمل کرده و امید دشمنان را در تضعیف جایگاه مقدس این مجلس به یأس مبدل کردند صمیمانه تشکر می کنیم.

در پایان امیدواریم که همه علما و اعاظم کماکان با رصد دقیق شرایط حساس کنونی، مراقب شیطنتهای پیدا و پنهان دشمنان داخلی و خارجی باشند و آنها را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

« والسلام علی من اتبع الهدی »

مرکز بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم
/901/د102/گ
ارسال نظرات