۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۹۸۵۲
مدیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری:

بهره گیری از شیوه‌های جدید تبلیغ در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در سطوح مختلف جامعه را ضروری خواند و تصریح کرد: ترویج و تقویت این رکن اصیل اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی اصولی است.
حجاب


حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده، مدیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نهادینه سازی فرهنگ و عفاف و حجاب در سطح جامعه را نیازمند بهره گیری از شیوه های جدید تبلیغی دانست.

ممدیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری در بخش دیگری از سخنان خود 
با اشاره به این که سال گذشته 12 مدرسه ابتدایی دخترانه ساری زیر نظر طرح حجاب ریحانه النبی قرار گرفت، تصریح کرد: این تعداد امسال با استقبال گسترده خانواده‌ها و مسؤولان آموزش و پرورش به 25 مدرسه افزایش یافته است.

وی با بیان این که سال گذشته با اجرای طرح خوش حجابی دو هزار نفر دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی مرکز استان زیر پوشش طرح حجاب رفتند، بیان داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این رقم دو برابر شده و به چهار هزار نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که خوشبختانه فضای استان برای اجرای طرح حجاب کاملاً فراهم است، خاطرنشان کرد: علاوه بر زیر پوشش قرار دادن چهار هزار دانش آموز دختر مقطه ابتدایی ساری، بنا داریم دو هزار نفر دیگر  که در این طرح حضور داشتند و امسال وارد مقطع راهنمایی شدند را نیز زیر پوشش قرار دهیم.

مدیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری با بیان این که طرح خوش حجابی امسال در شصت درصد مدارس دخترانه مقطع ابتدایی ساری اجرایی می شود، ادامه داد: در حال حاضر پنجاه استاد و کادر داخلی این مجموعه را در مازندران تشکیل می دهند.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که در اجرای طرح خوش حجابی این مرکز دو هدف مهم را دنبال می کند، تصریح کرد: طرح تشویق و تثبیت به صورت جدی در دستور کار مربیان و مجموعه مسؤولان این مرکز قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز همه تلاش نظام سلطه تبلیغ بی حجابی و بی عفتی در سطح جامعه است، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با سرمایه‌گذاری کلان وارد این حوزه شدند و متأسفانه د‌ر برخی موارد نیز موفق بوده‌اند.

مدیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در سطوح مختلف جامعه را ضروری خواند و تصریح کرد: ترویج و تقویت این رکن اصیل اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی اصولی است.

حجت الاسلام باقرزاده با اشاره به این که مرکز حجاب ریحانه النبی با استفاده از شیوه‌های جدید تبلیغ به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان دانش آموزان دختر است، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها و مسؤولان از اجرای این طرح در استان‌ها صورت گرفته است./950/ت302/س

ارسال نظرات