۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۹۷۹۵۵
در سالروز تولد سی و دومین بهار انقلاب؛

همایش میلیونی مردم انقلابی در میدان آزادی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم انقلابی تهران در همان ساعات آغازین مراسم 22 بهمن میدان آزادی را مملو از شور و اشتیاق به انقلاب و آرمان‌های امام راحل کردند و با حضور میلیونی خود صحنه های زیبایی را برای ثبت تاریخی جشن 32 سالگی انقلاب بر جای گذاشتند.
راهپيمايي 22 بهمن در تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم انقلابی تهران در همان ساعات آغازین مراسم 22 بهمن میدان آزادی را مملو از شور و اشتیاق به انقلاب و آرمان‌های امام راحل کردند و با حضور میلیونی خود صحنه های زیبایی را برای ثبت تاریخی جشن 32 سالگی انقلاب بر جای گذاشتند.

بر اساس این گزارش با گسترده تر شدن حضور مردم در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مسؤولان عالی رتبه نظام سران قوا نمایندگان خانه ملت چهره‌های ورزشی و جمعی از جامعه هنرمندان در میان مردم به چشم می‌خورد.

از جمله جاذبه‌های سمعی و بصری که در همایش بزرگ ملت انقلابی پایتخت و خیابان‌های منتهی به میدان آزادی به نمایش گذاشته شد، حمل پلاکاردهایی با شعار علیه دیکتاتور مصر، به نمایش درآمدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در دست شرکت‌کنندگان و سر‌دادن شعار بین‌المللی‌ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سوی جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است.

همچنین قرار گرفتن طولانی‌ترین پرچم کشورمان در این راهپیمایی از ‌میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی در دستان خیل جوانان انقلابی‌، اجرای گروه سرود بیست و دو هزار نفره نوجوانان تهران از دیگر صحنه‌های خلق شده توسط جوانان انقلابی بود که در دفتر انقلاب، فصل جشن سی و دوم آن در تهران به ثبت رسیده است.

در دست داشتن پلاکاردهایی تأمل بر‌انگیز در دستان مردم همچون تصاویر شاه خائن در کنار سران فتنه 88 و ابتکارات جالب برای سخره گرفتن اقدامات شیطانی استکبار علیه انقلاب همچون ماکت‌ها و مترسک‌های اسرائیل و آمریکا، سران فتنه و حسنی مبارک از دیگر صحنه‌هایی بود که شور و هیجان راهپیمایان و بینندگان را مضاعف می‌کرد.

با پایان یافتن مراسم جشن انقلاب در میدان آزادی خیل جمعیت حاضر در میدان آزادی و خیابان‌های مجاورر به سوی دانشگاه تهران و محل برگزاری نماز جمعه سرازیر شدند./955/پ202/س
ارسال نظرات