۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۷۵۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن درصدد مخدوش کردن چهره روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا مخدوش کردن چهره روحانیت را یکی از مهم‌ترین توطئه های شوم دشمنان در سال های اخیر دانست.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در اختتامیه جشنواره ادبی طلاب استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات شرق و غرب را بر هم زد و الگویی جدید برای مدیریت جهانی ارائه داد.

وی با بیان این‌که ایدئولوژی اسلام برای سعادت بشریت طرح ریزی شده است، گفت: دوری از مفاهیم و ارزش‌های متعالی اسلام خسران بشر را به دنبال دارد، اگر امروز شاهد گرایش روزافزون مردم سراسر جهان به اسلام هستیم، به این علت است که سخن اسلام با فطرت بشریت همخوانی دارد.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که وظیفه روحانیت در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل خطیر است، گفت: اگر قبل از انقلاب روحانیت نهضت اسلامی ملت ایران را رهبری و هدایت کرد، امروز نیز وظیفه تعالی جامعه اسلامی ایران را بر عهده دارد.

وی مخدوش کردن چهره روحانیت را یکی از مهمترین توطئه های شوم دشمنان در سال های اخیر دانست و گفت: روحانیت آگاه و مجاهد همواره منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته، از این روست که هرگاه در طول تاریخ کشور روحانیت در صدر تحرکات مردمی قرار داشته، با پیروزی همراه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مطالعات به روز و دشمن شناسی طلاب و روحانیان اظهار داشت: دشمن هر روز شبهه ای جدید در میان محافل مختلف اجتماعی القاء می کند، که وظیفه روحانیت شاسایی و پاسخگویی منطقی به این شبهات است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره ادبی طلاب استان آذربایجان شرقی خاطر‌نشان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیان شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته در حوزه های علمیه است که این جشنواره محملی برای این هدف به شمار می رفت.

گفتنی است، در پایان این مراسم کمک هزینه سفر به کربلا، سوریه، مشهد، خرید تفاسیر قرآنی و سکه بهار آزادی به 11برگزیده نخستین جشنواره ادبی طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی اهدا شد./935/پ202/س
ارسال نظرات