۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۹۷۵۵۱

اعزام 700 مبلغ در محرم و صفر امسال به شهر‌های استان تهران

خبرگزاری رسا ـ 700 مبلغ از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در محرم و صفر امسال به شهرستان‌های این استان اعزام شدند.
اعزام 700 مبلغ در محرم و صفر امسال به شهر‌های استان تهران
حجت الاسلام بابادایی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اعزام 700 مبلغ در ایام محرم و صفر به شهرستان‌های این استان خبر داد.

وی گفت: افزون بر مبلغان طرح بلند مدت که تعداد آنها 160 نفر است در ایام ماه محرم 400 مبلغ و در ایام ماه صفر نیز 300 مبلغ به شهرستان‌های استان تهران اعزام شدند.

حجت الاسلام بابادایی با اشاره به این‌که مبلغان در ایام و دوره‌های مختلف تبلیغی از سوی معاونان تبلیغ شهرستان‌های استان تهران ارزیابی می شوند، گفت: طبق روال گذشته مبلغان ایام محرم و صفر نیز مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که بررسی عملکرد مبلغان رو به پایان است.

وی افزود: مبلغان بر مبنای رعایت قوانین و ظوابط معاونت تبلیغ، ارتباط با نهاد های علمی و فرهنگی از جمله مدارس آموزش و پرورش،‌ ارائه طرح های متنوع و اجرای برنامه ها برای سنین مختلف به خصوص جوانان و محبوبیت و مقبولیت مردم منطقه تبلیغی ارزیابی شده و به تعدادی از مبلغان موفق و برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران از راه اندازی سامانه سماوات خبر داد و گفت: زین پس این سامانه پل ارتباطی همه مبلغان استان تهران با مرکز مدیریت و مراکز دیگر تبلیغ در این استان خواهد بود که دوری از اتلاف وقت و ازدحام در مراکز تبلیغ در ایام‌های تبلیغی یکی از آثار مهم این سامانه است.

وی از اعزام دهه آخر ماه صفر از طریق این سامانه خبر داد و اظهار کرد: اعزام مبلغان در دهه آخر صفر دوره آزمایشی استفاده از این سامانه برای مبلغان بود که ضعف‌ها و مشکلات آن برسی و رفع خواهد شد.

وی در پایان به مناسبت‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: گر چه در این دهه مبارک برنامه ستادی جهت اعزام مبلغ از سوی معاونت تبلیغ صورت نگرفته؛ اما همه مبلغان بلند مدت این مرکز در مساجد و مراکز تبلیغی خود این ایام را گرامی داشته و با اجرای فعالیت هایی همچون سخنرانی،‌ دعوت از سخنرانان انقلابی، تهیه روزنامه دیواری و دیگر برنامه ها این حادثه عظیم را گرامی می‌دارند./956/پ202/س
ارسال نظرات