۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۹۶۷۳۹
آیت الله موسوی جزایری:

رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان، طوفان انقلاب اسلامی ایران را سبب ایجاد اعتراض کشورهای مسلمان علیه مستکبران دانست و اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی است.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی نفت در اهواز، با اشاره به این که طوفان انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مسلمان به ویژه مصر وارد شده، اذعان داشت: مردم مصر با پیروی از راه جوانان غیور ایران سرافراز اسلامی، بر علیه مزدوران جهانی قیام کرده و سربازان اسرائیلی را از خاک خود بیرون کردند، که این مسأله نشان دهنده گسترش آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اسرائیل در حال فروپاشی است، اظهار داشت: اسرائیل برای آمریکا حکم شیشه عمر را دارد که اگر آن شکسته شود آمریکا نیز از بین خواهد رفت و ما امروز مشاهده می کنیم که رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز امیدواری کرد و افزود: حرکت و اعتراض مردم آزادی خواه مصر علیه متجاوزان غارتگر اسرائیلی و رییس جمهور فاسد این کشور ستودنی است و انشاءالله تا ظهور دولتی جدید و اسلامی و نابودی کامل دولت های ستمگر ادامه داشته باشد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان زمینه سازی اعتراض های کشورهای مسلمان را انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اگر شما ملت مسلمان ایران در برابر هجمه های سنگین و خانمان سوز مستکبران ایستادگی نمی کردید، امروز الگویی برای کشورهای آزادی خواه جهان بدل نمی شدید.

آیت الله موسوی جزایری به برخی از رویداد های دولت هفتم و هشتم اشاره کرد و اذعان داشت: آن زمان که خاتمی برای اجرایی کردن طرح گفتگوی تمدن ها دست دوستی با کشورهای بیگانه را دراز کرده بود و می خواست خاک ایران را به توبره بکشد، با هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب، مردم غیور و بسیجیان جان برکف این نظام و انقلاب مواجه شد و توطئه های آنان خنثی شد.

امام جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زحمات شایان و بی نظیر مهندسین نفتی استان خوزستان، اظهار داشت: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و فعالیت های شبانه روزی مهندسین و تکنسین های نفتی خوزستان، ایران رتبه چشم گیری را در سطح منطقه و حتی در دنیا کسب کرده به طوری که اکثر کشورهای جهان با وجود تحریم های ناعادلانه سلطه گران به ایران، خواهان تجارت با ایران به ویژه خوزستان هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خوزستان بزرگترین مخازن و چاه های نفت کشور را در اختیار دارد، گفت: خوزستان همچنان به حق مسلم خود که استفاده کامل از نفت و بهره برداری های آن است، نرسیده؛ از این رو نفت خوزستان برای خوزستان و متعلق به مردم این استان است./945/پ202/ص
ارسال نظرات