۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۹۱۳۸۴
مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف خبر داد؛

اعزام 2500 مبلغ در دهه محرم به مناطق مختلف کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از اعزام 2500 مبلغ از سوی در دهه محرم خبر داد.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، چهارشنبه شب در دیدار مبلغان اعزامی از سوی این سازمان با آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، با تبریک عید سعید غدیر خم، این روز را روزی تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ و سرنوشت اسلام و مسلمانان ارزیابی کرد.

حجت الاسلام رضوی مهر، با تاکید بر اینکه باید به ابعاد مختلف غدیر توجه شود، تصریح کرد: عید غدیر روزی است که سرنوشت امت اسلام بعد از پیامبر گرامی اسلام در آن رقم خورد و حضرت علی(ع) رسما به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلامی معرفی شد.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از اعزام 2500 مبلغ در دهه محرم به مناطق محروم کشور خبر داد.

حجت الاسلام رضوی مهر بیان داشت: همزمان با دهه محرم، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، 2500 مبلغ به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم جهت تبیین و تبلیغ دین مبین اسلام اعزام خواهند شد.

مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از برگزاری دوره های آموزشی برای مبلغان اعزامی از سوی این اداره کل خبر داد و ابراز داشت: در راستای افزایش اطلاعات و ارتقا دانش مبلغان اعزامی، بسته های فرهنگی لازم در اختیار مبلغان قرار داده شده است./924/پ202/ص
ارسال نظرات