۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۱۳۴۶
عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس:

مردم به ترفند های فتنه گران واقفند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: آخرین فراخوان سران فتنه برای آشوب و شعله ور ساختن آتش فتنه خاموش شده، هیچ کمکی به احیای آن نمی کند.
سيد حسين نقوي حسيني
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با تحرک اخیر سران فتنه برای احیای جریان مرده، گفت: به طور قطع آخرین فراخوان سران فتنه برای آشوب و شعله ور ساختن آتش فتنه خاموش شده، هیچ کمکی به احیای آن نمی کند.

وی افزود: پس از فتنه 88 با روشنگری های صورت گرفته، پشت پرده آن مشخص شد و با بصیرتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب بود امت اسلامی توانست در برابر موج فتنه پیروز شود، از این رو چیزی که امروز دیده می شود نه موج بلکه فتنه نیز نمی باشد.

کارشناس علوم سیاسی در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: علاوه بر اقدام بی اثر سران فتنه برای ایجاد فتنه، اخیرا دیده شده که این افراد برای مورد توجه قرار گرفتن متمسک به نظرات حضرت امام خمینی(ره) می شوند.

وی یادآور شد: البته مردم به این ترفندها واقف شده اند و به ادعای این افراد معلوم الحال توجهی ندارند، اما سران فتنه که خود را بازنده همه عرصه های اجتماعی سیاسی می بینند تلاش زیادی برای فضاسازی دارند. /955/ت303/ج
ارسال نظرات