۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۹۱۳۱۶
امام جمعه ماهشهر:

مسؤولان عمرخود را وقف خدمت به مردم کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر اظهار داشت: مسؤولان عمرخود را وقف خدمت به مردم کنند.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، صبح امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار این شهرستان، اظهار داشت: انگیزه انسان برای کار کردن باید خدایی باشد و اگر انسان شیفته پست و مقام شد و با این انگیزه کار کرد بدون شک زمین خواهد خورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر، با بیان اینکه هر عملی که از انسان سر می‌زند ثبت و ضبط می‌شود و فردای قیامت پاسخگوی کوچکترین اعمال خود خواهد بود، گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم که مرضی خداوند متعال باشد و روز قیامت شرمنده خون شهدا نباشیم.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دیگر حکومت‌ها متفاوت است، گفت: ما امانت‌دار خون شهدا هستیم و باید به گونه‌ای در مسؤولیت‌ها عمل کنیم که فردای قیامت شرمنده امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر نشویم.

امام جمعه ماهشهر خاطرنشان کرد: بدون ارتباط معنوی با خدا نمی توان سربلند از عهده وظایف محوله برآییم؛ از این رو باید از شب‌ها و ساعت‌های تاریکی آن برای کارهای روز انرژی و قدرت بگیریم و از ساعات پرفیض شب بهترین بهره را برای عبادت و ارتباط با خدا ببریم.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنان خود، با بیان این که گرفتن پست و مقام بهترین فرصت برای خدمت کردن به مردم است، اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی بهترین موقعیت و فرصت برای خدمت کردن به مردم است و مسئولان باید قدر این فرصت‌های طلایی را بدانند.

وی یادآور شد: این مردم نشان داده‌اند که شایسته خدمت کردن هستند، چرا که در حساس‌ترین شرایط با حضور خود آبروی نظام را خریده‌اند؛ هرجا که آبروی اصل نظام در میان بوده این مردم همیشه در صحنه، از تمام کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود چشم‌پوشی کرده‌اند و در تمام صحنه‌ها حاضر شده‌اند، بنابراین باید عمر خود را وقف این مردم کنیم./945/پ203/ص
ارسال نظرات