۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۹۰۵۴۸
امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر:

آشنایی جوانان با سیره ائمه اطهار در گرو تبیین غدیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر، آشنایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با سیره ائمه اطهار(ع) را در گرو تبیین مسائل ناگفته غدیر از سوی علما و روحانیان دانست.
عيد سعيد غدير
حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره این عید غدیر تأثیر بسزایی در ارزش بخشی به ولایت ائمه اطهار و ولایت فقیه دارد، اظهار داشت: جریان غدیرخم در واقع اثبات کننده امامت اهل بیت(ع) و ولی فقیه است.

استاد حوزه علمیه، با بیان این که مسائل ناگفته غدیرخم را باید برای جوانان باز گو کنیم، تصریح کرد: که سبب آشنایی و گرایش آنان به فرهنگ ناب محمدی می شود.

حجت الاسلام معرف به برگزاری هرچه با شکوه‌تر عید سعید غدیر اشاره و خاطر‌نشان کرد: بزرگداشت عید غدیرخم سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان و مستحکم شدن اتحاد مردم با نظام و ولایت فقیه می شود.

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر، در پایان با بیان این که دشمنان همواره با ایجاد تفرقه بین آحاد جامعه، شکاف میان مردم و نظام نقشه های شوم خود را دنبال می کردند، اذعان داشت: بزرگداشت و شرکت در مراسم‌های ویژه عید غدیر و ائمه اطهار(ع)، مشت محکمی بر دهان مستکبران است./945/پ202/س
ارسال نظرات