۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۹۰۲۸۰
امام جمعه ماهشهر:

ملت ایران هوشیاری خود را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر این گونه فعالیت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها تأکید کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این افراد فتنه‌گران اقتصادی هستند که مردم در این جهت هوشیاری خود را در مقابل توطئه‌های آنان حفظ می‌کنند.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: طرح هدفمندی یارانه‌ها جراحی بزرگ اقتصاد ایران است که باید بدون کوچک‌ترین آسیب انجام شود.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ضرورت اجرای این طرح بزرگ مورد اتفاق نظر همه مسؤولان و صاحبنظران است و باید برای اجرای آن همه دستگاه‌ها بسیج شوند؛ متأسفانه در گوشه و کنار موضع‌گیری‌های پلیدی از سوی افراد شیطان‌صفت و خناس درباره این طرح بزرگ مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: البته مردم عادی از روی دلسوزی ممکن است حرف‌هایی بزنند؛ اما برخی‌ها با اهدافی شوم اقدام به دروغ‌پردازی می‌کنند؛ کسانی که در فتنه سیاسی شکست خورده‌اند و هیچ امیدی در میدان سیاسی برای رسیدن به اهداف خود ندارند، طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به خیال باطل خود فرصت مناسبی می‌دانند که فعالیت‌های پلید خود را آغاز کنند.

امام جمعه ماهشهر بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر این گونه فعالیت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها تاکید کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این افراد فتنه‌گران اقتصادی هستند که مردم باید هوشیاری خود را در مقابل توطئه‌های آنان حفظ کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در ابتدا تبعاتی داشته باشد، گفت: این طرح یک عمل جراحی بزرگ است و سابقه آن به سال‌ها پیش برمی‌گردد که کسی جرأت اجرای آن را نداشت؛ در اجرای این طرح باید کم‌ترین آسیب‌ها متوجه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر شود و تحقق این مسأله نیازمند اِعمال نظارت‌های بیشتر است.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر‌(ع)، به تشریح ابعاد شخصیتی آن امام همام پرداخت و بر ضرورت برگزاری مراسم عزاداری در خور شأن آن بزرگوار تأکید کرد.

امام جمعه ماهشهر مهم‌ترین دلیل به شهادت رسیدن آن بزرگوار را همبستگی مردم با امام خود عنوان کرد و گفت: حکومت ظلم و جور نمی‌توانست تحمل کند که امام محمد باقر‌(ع) بر دل‌های مردم حکومت و فرمانروایی می‌کند؛ از این رو هشام‌بن عبدالملک چاره را در به شهادت رساندن آن بزرگوار دید.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر همچنین به فرا رسیدن روز عرفه و عید قربان اشاره کرد و بر بهره‌گیری لازم و شایسته از این دو فرصت‌هایی استثنایی تأکید کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات