۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۹۰۱۴۳
امام جمعه ماهشهر:

جهان تشنه اسلام ولایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر با اشاره به عطش جهان مبنی بر دستیابی به اسلام ولایی گفت: اکنون اسلام ولایی در جهان به عنوان رقیبی سرسخت برای استکبار مطرح است و مردم طالب اسلام در تقابل با آمریکا هستند.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تمسک به ولایت را تمسک به روح اسلام دانست و گفت: خوشبختانه به برکت وجود ولایت در جامعه اسلامی ایران، به موفقیت های بسیار شگرفی در جهان کسب کرده ایم، از این رو در هفته ولایت باید این مسأله را برای جوانان به خوبی تبیین کنیم.

امام جمعه ماهشهر با بیان این که باید نعمت ولایت را ارج نهیم، اذعان داشت: اگر در کشورهایی مانند افغانستان و عراق ناظر نابسامانی های فراوان هستیم به سبب نبود ولایت و رهبری آگاه و مقتدر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر با تأکید بر این که اکنون جهان عطش دین اسلام، به ویژه تشیع را احساس می کند، اظهار داشت: اکنون اسلام ولایی در جهان به عنوان رقیبی سرسخت برای استکبار مطرح است و مردم طالب اسلام در تقابل با آمریکا هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی اسلام ولایی به جهانیان هستیم؛ از این رو باید فعالیت های بسیاری جهت ترویج مبانی اصیل اسلام انجام دهیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: رسانه های گروهی با تبلیغ و تبیین ارزش های اسلامی و مساجد و با برگزاری آیین باشکوه می توانند نقش بسزایی در ترویج بیش از پیش اسلام ناب محمدی داشته باشند.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر «شرط پذیرفته شدن اعمال، ولایت پذیری است» بیان داشت: عدم پذیرفتن ولایت در حقیقت رد کردن رسالت پیامبر اعظم(ص) است.

امام جمعه ماهشهر با بیان این که حکومت ولایی در سلطه اجانب و بیگانگان قرار نمی گیرد، تصریح کرد: اگر دشمنان در بین کشورهای اسلامی تنها از ایران خشمگین هستند به سبب وجود ولایت فقیه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر در پایان با تأکید بر این که افتخار ایران اسلامی در جهان به سبب استکبار ستیزی و مقابله با زورگویان شرق و غرب است، اذعان داشت: خوشبختانه به برکت ولایت فقیه، سایر کشورهای اسلامی به ایران غبطه خورده و در آرزوی داشتن چنین حکومتی هستند./945 /ت302/ص

ارسال نظرات