۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۸۱۶۹
استاندار سیستان و بلوچستان:

سرداران شهید شوشتری و محمدزاده در راه خدمت و وحدت به شهادت رسیدند

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان، در مراسم گرامیداشت اولین سالروز شهدای حادثه تروریستی پیشین، گفت: سرداران شهید شوشتری و محمدزاده شهدای والامقامی بودند که در راه خدمت و وحدت به شهادت رسیدند .
استاندار سيستان و بلوچستان استاندار سيستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت شهداي وحدت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت اولین سالروز شهدای حادثه تروریستی پیشین، که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان برگزار شد، از سرداران شهید شوشتری و محمدزاده بعنوان شهدای راه خدمت و وحدت نام برد و اظهار داشت: خون پاک شهداء، انقلاب اسلامی ایران را در جهان بیمه و ملت ولایتمدار ما را بیش از پیش سرافراز کرده است و در این حادثه ترویستی خون مسلمانان تشیع و تسنن در هم آمیخت .

وی، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد برخواسته از بطن مردم، برای بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان سیستان و بلوچستان و توسعه استان بسیج شده که دشمنان با انجام این جنایت تروریستی نهایت دشمنی خود را با مردم نشان دادند .

رییس شورای تأمین سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان خادمان و حافظان حیثیت و جان و مال مردم هستند، افزود: نیروهای مسلح ما با تمام دنیا تفاوت دارد و به تبعیت از ولایت و رهبری و تنها در خدمت مردم و انقلاب اسلامی هستند .

آزاد، خاطر نشان کرد: دشمنان توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب با ایجاد درگیریهای مسلحانه، گروگانگیری و شرارت سعی در عقب ماندگی استان داشته اند.

استاندار سیستان و بلوچستان، با اشاره به خدمات انجام شده در سیستان و بلوچستان بویژه در دولت نهم و دهم گفت: با همکاری و و وحدت مردم، قطار خدمت در سیستان و بلوچستان به سرعت در حرکت است و در آینده ای نزدیک به یکی از استانهای توسعه یافته تبدیل خواهد شد ./940/پ202/س
ارسال نظرات