۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۸۷۵۳۳

مسؤولان کانون های فرهنگی هنری مساجد قم با استاندار دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول و معاونان دبیرخانه و مسؤولان کانون های فرهنگی هنری استان با استاندار قم دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤول کانون اهل بیت(ع) شب گذشته(20مهر) در دیدار مسؤول و معاوناین دبیرخانه و مسؤولان مناطق چهارگانه کانون های فرهنکی هنری مساجد استان با استاندار قم تصریح کرد: فضایی برای مساجد استان وجود ندارد تا امور فرهنگی و ورزشی در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شود.

خسروی افزود: تعداد 56 کانون در این منطقه وجود دارد که 48 کانون فعال هستند و 20 کتابخانه نیز در این منطقه فعالیت می کند.

مسؤول کانون اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: پنج کانون تخصصی قرآن و نماز، مهدویت، آی تی و فعالیت های فرهنگی در این منطقه فعالیت می کنند.

حجت الاسلام شهبازی مسؤول کانون یالثارات الحسین منطقه دو قم نیز خواستار توجه استاندار به کانون های مساجد شد و عنوان کرد: یکی از بابرکت ترین کاری که یک استاندار می تواند در دوره خدمت خود انجام دهد توجه مخصوص به کانون های مساجد است.

در ادامه این دیدار رمضانی نماینده کانون های فرهنگی هنری خواهران با تاکید بر نقش زنان در ساخت جامعه گفت: زنان در تمامی عرصه های جامعه پابه پای مردان ایفای نقش کردند و اثر بسیار مثبتی در سازندگی جامعه دارند.

مسؤول کانون فرهنگی هنری قدس با اشاره به کمبود امکانات برای فعالیت فرهنگی خواهران در قم خاطرنشان کرد: مکان های فرهنگی هنری مختص خواهران در قم بسیار محدود است و حتی در مساجد استان نیز به علت محدودیت های مکانی و امکانات برای فعالیت بانوان محدودیت ایجاد شده است.

وی در پایان ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی ورزشی، ایجاد عرصه مناسب جهت فعالیت های علمی پژوهشی و کتابخانه و ورزشگاه ها ویژه خواهران را خواستار شد./917/د102/ص
ارسال نظرات