۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۴۷۳۲
عصر امروز؛

ساختمان دانشکده صدا و سیمای قم افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ ساختمان جدید دانشکده صدا و سیمای قم، عصر امروز با حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان صدا و سیما افتتاح می شود.
صدا و سيما
محمدحسین رجایی فر،‌ مسؤول روابط عمومی دانشکده صدا و سیمای قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید دانشکده صدا و سیمای قم خبر داد.

وی ابراز داشت: ساختمان جدید این دانشکده، عصر امروز چهارشنبه، در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان،‌ با حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان صدا و سیما،‌ مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم،‌ رییس مرکز پژوهش های صدا و سیما و برخی از مسؤولان استان افتتاح می شود.

رجایی فر تصریح کرد: علی اصغر غلامرضایی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان صدا و سیما، گودرزی رییس مرکز پژوهش های صدا و سیما و همچنین بهرام محمدی نیا مدیر کل صدا و سیمای قم نیز در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت و اکبری رییس دانشکده صدا و سیمای قم نیز گزارشی از فعالیت های و برنامه های این دانشکده ارائه خواهد کرد.

وی با تشریح فعالیت ها و اقدامات دانشکده صدا و سیمای مرکز قم ابراز داشت: این دانشکده ده سال است که فعالیت می کند و از بین طلاب برادر سطح دو حوزه های علمیه برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته های فیلم نامه نویسی،‌ ادبیات نمایشی،‌ دین و رسانه و تهیه کنندگی با برگزاری آزمون های اختصاصی دانش پژوه گزینش می کند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات