۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۸۴۵۵۲
به همت واحد فرهنگی مسجد مقدس جمکران؛

نخستین فیلم از مرحوم کافی منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین فیلم از مرحوم شیخ احمد کافی به همت واحد فرهنگی مسجد مقدس جمکران تولید و منتشر می شود.
مرحوم حجت الاسلام كافي



به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم صبری، مدیر مرکز خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: حجت الاسلام شیخ احمد کافی یکی از برجسته ترین خطبای مهدوی کشور بود.

وی افزود: سخنرانی های گیرا و پرمحتوای این خطیب ارزشمند جهان تشیع در خصوص امام زمان(عج) هنوز در یاد ارادتمندان به حضور است.

مدیر مرکز خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: پس از گذشت نزدیک به سی و پنج سال از درگذشت این خطیب توانا هنوز برخی از سخنرانی های مهدوی و فرهنگی وی منتشر نشده است.

وی گفت: یکی از اقدمات این مرکز، انتشار سخنرانی های منتشر نشده این خطیب توانا در سراسر کشور است.

صبری تصریح کرد: سخنرانی های وی پس از تلاش پیگیرانه فعالان بخش فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای استفاده علاقه مندان در حال احیای صوت و افزایش کیفیت آن به منظور ارایه به هموطنان است.

وی اظهار داشت: پس از تلاش مجدانه فعالان این مرکز، یک لوح فشرده DVD از سخنرانی های استاد کافی برای اولین بار در روز 17 ماه مبارک رمضان منتشر می شود.

مدیر مرکز خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران یادآورشد: متاسفانه با وجود نوارهای صوتی از استاد کافی هنوز هیچ فیلم تصویری از ایشان منتشر نشده است ولی به همت فعالان فرهنگی مسجد مقدس جمکران این اتفاق برای اولین بار روی خواهد داد.

وی گفت: پس از پیگیری های فراوان، چند دقیقه فیلم سخنرانی های مرحوم کافی که متاسفانه به دلیل مفقود شدن و گذشت زمان در حال از بین رفتن بود، توسط واحد خدمات فرهنگی مسجد جمکران در حال احیا است.

صبری عنوان کرد: این فایل تصویری در کنار این نسخه سخنرانی های منتشر نشده در نوبت های بعدی انتشار، در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت./916/د102/ع

ارسال نظرات