۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۰
کد خبر: ۸۴۵۳۲
آیت الله کعبی:

جبهه استکبار در مقابل قدرت بازدارندگی ایران، نمی تواند به حمله نظامی فکر کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ملت ایران با قدرت بالای بازدارندگی خود می تواند همه تهدیدات را پشت سر بگذارد گفت: جبهه استکبار در مقابل قدرت بازدارندگی بالای نظام اسلامی، نمی تواند به حمله نظامی و دست اندازی به انقلاب اسلامی فکر کند.
آيت الله عباس کعبي
آیت الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک راه اندازی و سوخت گذاری نیروگاه اتمی بوشهر و همچین تولید و رونمایی از هواپیمای جنگی بدون سرنشین کرار و موشک قیام یک به ملت ایران، این پیروزی ها را نشان دهنده اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست.

وی با تحسین دستاوردهای هسته ای، نظامی، دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، این دستاوردها را مرهون تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، تلاش همه جانبه دانشمندان جوان و مقاومت ملت و مسؤولان نظام بر مواضع اصولی ارزیابی کرد.

آیت الله کعبی تصریح کرد: یکی از راهبردهای مؤثر که در بی اثر کردن تحریم ها و تهدیدات و جنگ روانی دشمنان نقش اساسی دارد، کار و همت مضاعف در همه عرصه ها است.

وی ابراز داشت: راه اندازی و سوخت گذاری نیروگاه اتمی بوشهر، پرتاب موفقیت آمیز موشک قیام یک، تولید هواپیمای جنگی بدون سرنشین و دستاوردهای دفاعی کشور را می توان به عنوان نمادهای موفقیت در راستای شعار همت مضاعف و کار مضاعف در عرصه های مختلف عنوان کرد.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، با بیان اینکه این دستاوردها مایه عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی شده است تاکید کرد: این موفقیت ها نشانه آن است که ملت ایران با وجود همه توطئه ها و تحریم های دشمنان، با بصیرت و کار و تلاش مضاعف و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها می تواند به افق ایران آباد و توسعه یافته با هویت انقلابی و اسلامی برسد.

آیت الله کعبی تاکید کرد: این موفقیت ها به همت و مجاهدت خستگی ناپذیر و اراده های مستحکم جوانان و نیروهای استوار و توانمند جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان به دست آمده است و باید به خاطر این موفقیت ها خدا را شاکر باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما این موفقیت ها را در ماه مبارک رمضان که ماه مبارزه با نفس، ایستادگی در برابر دشمنان و ماه پیروزی های درخشان برای جامعه اسلامی است، به فال نیک می گیریم.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: ملت ایران با قدرت بالای بازدارندگی خود می تواند همه تهدیدات بویژه تهدیدات در عرصه های نظامی را پشت سر بگذارد.

وی اظهار داشت: جبهه استکبار در مقابل قدرت بازدارندگی بالای نظام اسلامی، نمی تواند به حمله نظامی و دست اندازی به انقلاب اسلامی فکر کند و خوشبختانه روز به روز نیز بر پیشرفت های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی افزوده می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بحمدلله روز به روز جایگاه و موقعیت برتر استراتژی نظام اسلامی در عرصه های علمی، فناوری، اقتصادی و سیاسی به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته می شود.

وی پیشرفت های هسته ای و دفاعی و همچنین سایر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را به برکت انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ما این عزت را به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و راهبری های داهیانه، تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری داریم.

آیت الله کعبی بیان داشت: ما می توانیم با اطاعت از ولی فقیه، ضمن عبور از همه توطئه های دشمنان و مشکلات و سختی ها، کشوری توسعه یافته با هویت اسلامی و انقلابی را شاهد باشیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات