۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۸۳۴۹۲

بانوان طلبه آموزش‌های کاربردی حجاب را فرا گرفتند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی، از ارائه آموزش های کاربردی حجاب به شماری از طلاب خواهر مدارس علمیه شهر تهران خبر داد.
برگزاري دوره آموزشي  حجاب
حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیم پور، مدیر مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از ارائه آموزش های کاربردی حجاب و عفاف، به شماری از طلاب خواهر حوزه های علمیه شهر تهران خبر داد.

وی با تشریح برنامه ها و طرح های کاربردی مرکز حجاب ریحانه النبی تصریح کرد: تعداد شصت نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه شهر تهران به مدت چهار روز در منطقه یک شهر تهران آموزش های کاربردی حجاب و عفاف را فرا گرفتند و روز گذشته نیز این برنامه آموزشی پایان یافت.

حجت الاسلام ابراهیم پور تاکید کرد: مربیان طلبه خواهر حجاب در این برنامه آموزشی که به همت مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب و عفاف و مشارکت استانداری تهران برگزار شد، شیوه های کلاس داری و نحوه کار با کودک و دانش آموز را فرا گرفتند.

وی اظهار داشت: ما در صدد هستیم در تمامی مدارس سطح ابتدایی منطقه یک تهران، طرح های کابردی حجاب را اجرا کنیم و این برنامه ها را از اول مهرماه آغاز خواهیم کرد.

مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی ابراز داشت: امیدواریم قراردادهای مربوط به اجرای طرح های کابردی حجاب و عفاف هرچه سریعتر با استانداری تهران عملیاتی و نهایی شود و ما شاهد اجرای برنامه های بسیار خوبی در مدارس منطقه یک تهران باشیم.

حجت الاسلام ابراهیم پور تصریح کرد: سال گذشته در منطقه یک شهر تهران در سیزده مدرسه مقطع ابتدایی طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی اجرا شد که این میزان در سال تحصیلی آینده به سی مدرسه افزایش می یابد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات