۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۱۳۵۱

بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران، از راه اندازی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در آینده نزدیک در کشور خبر داد.
حجت الاسلام مرتضي وافي
حجت الاسلام مرتضی وافی، دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انجام تعاملات و هماهنگی های لازم دبیرخانه شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران با مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور به منظور راه اندازی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته در این راستا ابراز داشت: کارهای مقدماتی راه اندازی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، از ابتدای ماه مبارک شعبان و همزمان با میلاد مسعود امام سجاد(ع) آغاز شده است.

حجت الاسلام وافی، با بیان اینکه کارهای اولیه و مقدماتی راه اندازی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه انجام شده است خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات و رایزنی هایی با مدیران مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: نخستین حضور رسمی ما نیز در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می شود، خواهد بود و با رایزنی ها و هماهنگی هایی که صورت می گیرد، ساختار و هیات مدیره این بنیاد نیز مشخص خواهد شد و جزئیات بیشتر آن نیز متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام وافی در ادامه، صحیفه سجادیه را کتاب زندگی همه مردم دانست و تاکید کرد: این کتاب شریف آموزه ها و خطبه های بسیار غنی و جامعی دارد که توجه و تامل در آن، زندگی فردی و اجتماعی انسان ها را متحول و دگرگون می کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با راه اندازی و شکل گیری بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، بتوانیم به نشر و گسترش معارف اهل بیت(ع) و آموزه های غنی این کتاب زندگی کمک کنیم. /924/پ202/ص

ارسال نظرات