۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۸۱۲۷۷

فعالان عرصه مهدویت تجلیل می شوند

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران، از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه مهدویت همزمان با جشن های نیمه شعبان در شهر مقدس قم خبر داد.
حجت الاسلام مرتضي وافي
‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام مرتضی وافی، دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران، پیش از ظهر دوشبنه، در نشستی خبری با حضور خبرنگاران، از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه مهدویت همزمان با جشن های نیمه شعبان در شهر مقدس قم خبر داد.

وی با قدردانی از خدمات فعالان عرصه مهدویت، تلاش های آنان را ستودنی توصیف کرد و گفت: به منظور قدردانی از تلاش ها و زحمات تلاش گران عرصه مهدویت و فعالیت های مرتبط،‌ همزمان با جشن های نیمه شعبان در مراسمی با حضور شخصیت های حوزوی و کشوری، از فعالان عرصه مهدویت تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام وافی ابراز داشت: مراسم تجلیل از فعالان عرصه مهدویت، شب نیمه شعبان با حضور برخی از شخصیت های حوزوی برگزار خواهد شد و‌ تعداد 10 نفر از مداحان، شاعران و مؤلفان کتب مرتبط با موضوع مهدویت و انتظار و همچنین یک مؤسسه فرهنگی فعال در عرصه مهدویت، با دریافت لوح تقدیر و هدایایی تجلیل خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در ایام نیمه شعبان و میلاد با برکت امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: آیین شکر گذاری و همایش خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز در نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام وافی ادامه داد: بیش از یک هزار و دویست نفر از خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در این مکان مقدس حضور خواهند داشت و فعالیت ها و خدمات رسانی لازم را به مسافران و زایران ارائه خواهند کرد.

وی بیان داشت: به منظور پوشش بهتر و مطوب اخبار مربوط به نیمه شعبان نیز برنامه ریزی های لازم با مسؤولان صدا و سیمای استان قم انجام شده است و افزون بر این، رادیو جمکران نیز در این ایام برنامه هایی را برای اقشار مختلف مردم پخش خواهد کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات