۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۸۰۶۸۱
مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه:

هدف اصلی استکبار جهانی شکستن مرزهای اخلاقی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه گفت: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی عفتی در جامعه، مرزهای اخلاقی را در کشورمان مورد حمله و تهاجم قرار داده اند.
جنگ نرم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، راضیه پورحیدر، مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه، دوشنبه شب در همایش تجلیل از دختران خوش حجاب طرح نسیم عفاف افزود: هدف اصلی استکبار جهانی شکستن مرزهای اخلاقی است که حجاب و عفاف بانوان یکی از مهم‌ترین این مرزها است.

وی تصریح کرد: اگر امروز جوان ما مسلح به سلاح حجاب باشد در مقابل هجمه‌های سنگین فرهنگی غرب بیمه خواهد شد.

پورحیدر، شخصیت زن را شخصیتی منحصر به فرد در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: بنا به گفته بزرگان دین، بانوان مربیان اصلی جامعه اسلامی هستند و تربیت فرزندانی دیندار و پایبند به اصول اسلامی بدون توجه به نقش اساسی این قشر امکان‌پذیر نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه ادامه داد: نقش بانوان در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه اساسی و قابل توجه است که با استفاده از ظرفیت های فرهنگی قشر عظیم بانوان می‌توان بنیان جامعه را با هدف رسیدن به مبانی ناب اسلامی پایه‌ریزی کرد.

پورحیدر با قدردانی از برپاکنندگان طرح نسیم عفاف اجرای این طرح را گامی مؤثر در جهت آشنایی بانوان و دختران با فلسفه حجاب ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: می توان با اجرای طرح هایی از این قبیل روند آشنایی جوانان و بانوان را با مبانی ناب اسلامی به ویژه حجاب و عفاف که نیاز اصلی جامعه در عصر حاضر به شمار می رود، شتاب بخشید.

دومین همایش تجلیل از دختران خوش حجاب شامگاه روز گذشته، همزمان با روز ملی حجاب و عفاف و با حضور 115 نفر از اعضای طرح نسیم عفاف در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد./936/پ202/س

ارسال نظرات