۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۷۰۵۸

احمدی‌نژاد برای بهره برداری از یک پروژه ملی وارد رشت شد

خبرگزاری رسا ـ رییس‌جمهور برای افتتاح پروژه بزرگ ملی تولید داروهای ضدسرطانی کشور، دقایقی پیش وارد رشت شد.
سفر احمدي نژاد به مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش برای افتتاح بزرگ‌ترین پروژه ملی تولید داروهای ضدسرطانی کشور در گیلان وارد فرودگاه رشت شد.

این واحد شیمی‌درمانی با سرمایه‌گذاری حدود 45 میلیارد تومان در شهر صنعتی رشت احداث شده است و این واحد انواع داروهای ضدسرطانی را تولید می‌کند و این امر سبب می‌شود تا قیمت داروها برای بیماران سرطانی کاهش یابد و این نویدبخش جامعه بیماران سرطانی است.

واحد مذکور بزرگ‌ترین پروژه ملی است و این واحد با همکاری یک شرکت پیشرفته اروپایی داروها را تولید می‌کند و هیچ‌گونه آلایندگی زیست محیطی ندارد و این پروژه جزو صنایع سبز است و برای 150 تحصیلکرده و متخصص اشتغال ایجاد می‌کند و گردش مالی بسیار خوبی را می‌تواند در استان داشته باشد.

کاهش شدید قیمت انواع داروهای سرطانی از مزایای این واحد است و این واحد در خاورمیانه نظیر ندارد و نخستین واحد تولید داروهای ضدسرطانی است که به صورت کامل و جامع این داروها را تولید می‌کند.

این واحد بزرگ‌ترین پروژه ملی تولید داروهای ضدسرطانی در منطقه خاورمیانه و شبه قاره هند است که برای 150 تحصیلکرده و متخصص اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش رسا، تا دقایقی دیگر این پرژوه ملی با حضور احمدی نژاد افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، صادق محصولی وزیر رفاه و مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، رییس‌جمهور را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند./950/پ202/ص
ارسال نظرات