۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۷۵۶۱۷۳
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

آگاه سازی در جامعه، رسالت رسانه ها است

آگاه سازی در جامعه، رسالت رسانه ها است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه آگاه سازی در جامعه رسالت رسانه ها است، گفت: رسانه ها از روی گمان سخن نگویند و ناامیدی ایجاد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر گفت: با تلاش و کوشش و برنامه ریزی‌هایی که صورت می گیرد باید تلاش شود که امروز ما از دیروز و فردای ما از امروزمان بهتر باشد.

وی در ادامه به رسالت خبرنگاران اشاره کرد و گفت: قلم رسانه ها زبان گویایی است که باید در راستای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم بکار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: رسانه ها از روی گمان سخن نگویند و ناامیدی ایجاد نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و گاهی آسیب‌هایی می بیند اما از اصل مردمی بودن خود منحرف نمی شود، گفت: آگاهی دادن به مردم امری ضروری است و نظام اسلامی به این آگاه‌سازی نیازمند است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: آگاه سازی درست به دور از کینه و نفرت در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیاز است و اهل رسانه در این زمینه نقش آفرین هستند.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: وظیفه عمده اهل رسانه اطلاع رسانی درست، نقد منصفانه بیان نقاط ضعف و قوت است.

وی با اشاره به اینکه مردم آزادی را به ارمغان می آورند، گفت: باید تلاش شود چنین ملتی را به رشد و کمال رساند و انتقاد سازنده باید وحود داشته باشد و با حفظ اخلاق بر پایه منطق باید نقد داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات