۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۵۶۱۱۸
یادداشت؛

آری راست می گویند؛ زمانه عجیبی است!

آری راست می گویند؛ زمانه عجیبی است!
چرا چنین روایتی در خصوص برخورد امام راحل با بدحجاب را هیچ یک از همراهان امام راحل در پاریس نقل نکرده و هیچ دوربینی آن را به ثبت نرسانده است؟

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، اخیرا یادداشتی تحت عنوان «آیا می‌شناسیدش؟» در تمجید آقای سیدمهدی امام جمارانی در رسانه جماران که منتسب به بیت امام راحل است منتشر شده که حاوی کنایه های بسیاری به جبهه انقلاب اسلامی کشور است که بسیاری از آنها به تشکیلات خودگردان بیت امام بر می‌گردد!

آری راست می گویند؛ زمانه عجیبی است و عجیب تر از آن این است که کسانی مدعی رهروی راه امام راحل هستند که خود در تحریف شخصیت والای از هیچ چیز دریغ نمی کنند. این انقلاب و امامی که شما از او سخن میگویید و مدعی هستید که هیچ راهی برای شناخت امام و خط مبارکش جز افواه و اقلام محرَف شما نیست پس چرا در صحیفه نیست؟ 

مدعی فقه و اصول هستید اما اخبار واحد غیر موثقه را بر اخبار متواتره ترجیح می دهید؟! چرا چنین روایتی را هیچ یک از همراهان امام راحل در پاریس نقل نکرده و هیچ دوربینی آن را به ثبت نرسانده است؟ شاهد و دلیل شما بر مدعای سست‌تان چیست؟

آن چنان از خط امام فاصله گرفته اید که حتی در مقابل مسائل اظهر من الشمس نیز موضع می گیرید! چرا آقای سید مهدی امام جمارانی که مدعی هستید مصداق "اهل البیت ادری بما فی البیت" امام راحل بود، در زمان فتنه 88 از حیثیت امام خمینی و بیت ایشان دفاع نکرد؟! چرا زمانی که گفته شد امام خمینی به موزه تاریخ پیوست از نام و اندیشه های امام راحل دفاع نکرد!؟ آری زمانه عجیبی است که برای تحقق اغراض پلید سیاسی خود به امام و تحریف خط آشکار او متوسل می ‌شوید. چقدر امام راحل غریب است که بایستی این تحریفات و بهتان ها به شخصیت والای او از تریبون رسانه‌ای منتشر شود که منتسب به بیت او است. 

خدا را شکر که امام راحل خود جواب شما را پیش از این در وصیت نامه خود داده است : « اکنون که من حاضرم ، بعضی نسبت‌های بی واقعیت به من داده می شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود، لهذا عرض می کنم انچه به من نسبت داده شده یا می شود مورد تصدیق نیست مگر آن که صدای من یا خط من و امضای من باشد.»

با این محکمات کلام امام راحل چه می کنید؟ جواب مشخص است؛ هیچ! امام رساله عملیه ندارند که یک جانبه مهر تایید بر عمل دختر بی حجاب می‌زنید؟! این امامی که شما روایت می کنید چگونه است که  با امامِ روایت خانم دباغ متفاوت است؟! یک مورد را نام ببرید در سیره اهل بیت و امام و شهدا که بی حجابی عادی انگاری شده و با خنده! از آن نفی ایراد کرده باشند!!! برخورد امام راحل همانند فتاوای ایشان منطبق بر زمان و مکان است. چرا بیان نشد که آن دختری که از امام راحل درخواست ازدواج کرد مسلمان بود یا خیر!؟ جاسوس یا اجیر شده بود یا خیر!؟ این برای همگان مانند روز روشن است که پیام شهیدان برای زنان جامعه اسلامی حجاب است. غرض آن جا هویدا می شود که شما کینه‌ی کسانی که امام واقعی را روایت می کنند هم نمی توانید در دل نگه دارید و آن را آشکارا فریاد می‌زنید.

مساله شما این است که تا امام راحل در بین ما حضور داشت هرگز جرات نمی کردید تا انحرافی چنین عظیم را به او نسبت دهید اما همین که او از میان ما پر کشید، دندان طمع تیز کردید و بر گرد بیت او جمع شدید تا آن امامی را روایت کنید که با منافع و سیاست های غرب پسندتان تعارضی نداشته باشد؛ حقا شما همان مار های خوش خط و خالی هستید که امام راحل ما را بدان تحذیر داد! 

باید در آخر از جانب امام خمینی (ره) آن رهبر و راهبر سفر کرده خطاب به شما بگوییم: «امروز هیچ تأسفی نمی‏‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده‏‌اند. انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان‏ خود را به گروه‌ها و لیبرال ها می‏‌خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر آمریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضد انقلابیون حکم خدا را جاری می‌کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‏‌اید؟ چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده‌‏ایم و صدها چرای دیگر. و نکته مهم در این رابطه اینکه نباید تحت تأثیر ترحم‌های بیجا و بی‌مورد نسبت به دشمنان خدا و مخالفین و متخلفین نظام، به گونه‏ای تبلیغ کنیم که احکام خدا و حدود الهی زیر سئوال بروند. من بعض از این موارد را نه تنها به سود کشور نمی‌دانم که معتقدم دشمنان از آن بهره می‏‌برند حال این شما و دو راهی خدمت به انقلاب و خدمت به دشمنان!

ارسال نظرات