۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۵۹۰
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

شهید زاهدی و همرزمانش عاقبت بخیری خود را در شب قدر گرفتند

شهید زاهدی و همرزمانش عاقبت بخیری  خود را در شب قدر گرفتند
حجت الاسلام محمودزاده حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران را نشان از ضعف و زوال این رژیم دانست و گفت: شهید زاهدی و همرزمانش عاقبت به خیری را در شب قدر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا محمود زاده در محفل انس با قرآن در جمع کارکنان و خانواده ها، رژیم صهیونیستی را در ارتکاب جنایت یک رژیم افسارگسیخته و وحشی قلمداد کرد و گفت: این جنایات نشان از موضع  ضعف و حال رو به زوال این غده شوم و سرطانی است.

وی با اشاره به اینکه  مقام والای شهادت آن هم در برابر شقی ترین انسان نماهای عالم نصیب هر کسی نمی شود، خاطرنشان کرد: شهید زاهدی شب نوزدهم و اولین شب قدر زائر امام رضا علیه السلام بود و قطعا این حسن عاقبت را از ساحت قدسی امام مهربانی ها خواست و به آن دست یافت. 

حجت الاسلام محمودزاده نیل به شهادت در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و به دنبال آن تشییع پیکرهای مطهر در حرم حضرت زینب و رقیه علیهما السلام و پس از آن در نجف و کربلا را نشان اوج فضیلت و سعادت زمانی و مکانی این شهادت عنوان کرد و گفت: حقیقتا انسان به رفعت مقام این شهدا غبطه می خورد.

وی فرصت باقی مانده از ماه مهمانی خدا را فرصتی محدود و  طلایی برای طلب کردن آرزوهای بزرگ از آستان ربوبی خداوند عنوان کرد و افزود: در چنین دنیایی که شهوات نفسانی همه جا را فرا گرفته کسانی هستند که با اخلاص و ایمان واقعی به خداوند به خیل حق می پیوندند و عاقبت بخیر می شوند و باید منش آنها الگوی جوامع بشری باشد. 

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصراصفهانی اظهار کرد: هر فرد مسلمانی باید ببیند ماه رمضان باعث تغییر و حرکت رو به جلوی او در کسب مقام و مدال پرافتخار بندگی و اطاعت شده است یا خیر و از فرصت باقی مانده این ماه نهایت استفاده را ببرد. 

وی اخلاص در کارها و انجام خالصانه اعمال فقط و فقط برای کسب رضایت الهی و ناظر دانستن پروردگار در جلوت و خلوت را راهی برای رسیدن به عاقبت به خیری در دنیای فانی قلمداد کرد و گفت: این دو ویژگی از جمله خصایص مشترک همه شهدا اعم از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، امنیت و حرم است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات