۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۵۴۰۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردیبل:

فضایل نبوی احیاگر اخلاق در جامعه اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: فضایل اخلاقی، معرفتی و انسانی پیامبر اکرم(ص) احیاگر اخلاق در جامعه اسلامی بود.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در مراسم سوگواری رحلت پیامبراسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: بزرگ‌ترین ویژگی رسالت نبی اسلام ویژگی اخلاقی، معرفتی و فضیلت‌های انسانی بود که بدون توجه به رنگ‌ها و ادیان و مذاهب به ذات و اصل انسانیت حرمت و کرامت بخشید.

حجت الاسلام ستوده با بیان اینکه فضایل نبوی احیاگر اخلاق در جامعه اسلامی بود، افزود: پیامبر بزرگوار اسلام در ایام پربرکت عمر خود با آراسته شدن به مکارم اخلاق توانست بشر در جهل قرار گرفته را رام و به سوی حقایق رهنمون سازد.

وی ادامه داد: خداوند متعال با فرستادن آخرین نبی و پیامبر خود در حقیقت حجت را بر بشریت تمام کرد تا به واسطه علم، آگاهی و دیانت از مرحله جهل و نادانی بیرون آیند و رهسپار خط سعادت و خوشبختی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: در عصر ظهور نبی مکرم اسلام، بشریت در آتش جهالت و خون‌خواهی می‌سوخت و این پیامبر عظیم اسلام بود که با خصایل و برجستگی‌های اخلاقی و رفتاری خود به تمامی این تاریکی‌ها و سیاهی‌ها پایان بخشید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما امروز به تأسی از مکتب بالا و والای نبی مجاهد اسلام در راستای مجد بخشیدن به بشریت در حال تلاش است تا بتواند کرامت خفته انسان‌ها را بیدار و به آنها هدیه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در این مسیر سخن قرآن و سیره ائمه هدی برای ما ملاک و معیاری است که می‌تواند ما را در رهسپردن به حقیقت‌ها و واقعیت‌ها موفق و پیروز گرداند.

وی در ادامه به جایگاه ارزشمند امام حسن مجتبی (ع) نیز اشاره کرد و گفت: این امام بزرگوار که در حقیقت پاره تن پیامبر خدا و فاطمه زهرا (س) بود در نهایت مظلومیت و اعلام حقایق و برجستگی‌های دین به شهادت رسید چرا که دشمنان تاب تحمل خاندان و دودمان نبی خدا را نداشتند./935/پ202/ص

ارسال نظرات