۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۷۱
امام جمعه بابل:

راهپیمایی 22 بهمن تمام فتنه‌ها را در نطفه خفه کرد/ حضور مردم در جشن انقلاب جلوه‌ای از پایبندی ملت به ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تمام فتنه‌ها را در نطفه خفه کرد.
حجت الاسلام روحاني امام جمعه بابل


حجت‌الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بی نظیر خواندن حماسه ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این حضور گسترده را ناشی از بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران دانست و افزود: در میان موج برکات بهره‌مندی از 22 بهمن نعمتی که فرا دست همه برکات وجود دارد، نعمت اقتدار، هویت و عزت ملت ما است.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با امام راحل و همراهی و قدرشناسی از انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این میان دلسردی‌های که بعضی افراد ایجاد کردند، می‌بینیم حماسه‌ای مانند نهم دی‌ماه اتفاق می‌افتد و حضور میلیونی مردم در سراسر کشور به ویژه جوانان در دفاع از آرمان‌های انقلاب تداعی کننده همان حضور پرشور و نشاط جوانان در اوایل انقلاب است.

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیای بابل با بیان این که این حضور میلیونی ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرد، ادامه داد: با وجود تبلیغات رسانه ای غرب برای کمرنگ جلوه دادن حضور ملت ایران، اما فرزندان این انقلاب بار دیگر پاسخ کوبنده‌ای به یاوه سرایی‌های غرب و دشمنان انقلاب دادند.

امام جمعه بابل‌ با تأکید بر این که ملت ایران همواره از ولایت و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: حضور حماسی ملت ایرا در راهپیمایی 22 بهمن نیز جلوه‌ای از پایبندی این ملت به ولایت فقیه و ارزش های اسلامی بود.

حجت الاسلام روحانی افزود: آنچه می‌تواند حضور ملت را همواره در پای انقلاب نگه دارد قرار گرفتن رهبری مقتدر و اصل مهم ولایت فقیه است و دشمنان امروز رکن انقلاب که همان ولایت است را هدف گرفته‌اند. 

وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند فتنه‌هایی را بیافرینند، اما حضور گسترده ملت و بصیرت آنها در جهت حمایت از ولایت فقیه همه فتنه‌ها را در نطفه خفه می‌کند و حضور حماسی و تاریخ ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر دشمنان را متحیر و بهت‌زده کرد.

امام جمعه بابل افزود: قبل از انقلاب از کشور ما به عنوان جزیره ثبات و ژاندارم آمریکا یاد می‌کردند که این مسأله نشان دهنده ضعف، وابستگی و ذلت حاکمان آن دوره نسبت به حاکمیت آمریکا بود، اما امروز به سبب انقلاب اسلامی از ما به عنوان کشورهای مقتدر و مستقل یاد می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی بیان داشت: بسیاری از انقلاب‌ها بعد از گذشت یک دهه رو به مرگ رفته و شعارهای انقلاب در آنها دیده نمی‌شود، اما خدا را شاکریم که تنها تضعیفی در انقلاب ما صورت نگرفته است؛ بلکه در انقلاب ما نشاط، سرزندگی و همان شعارهای انقلاب اسلامی موج می‌زند. /950/ت302/س

ارسال نظرات