۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۵۲۶۹۵

قدردانی ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی در پی حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رای ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، متن بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به مناسبت مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بشرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درود و سپاس بر مردم شریف و آگاه استان آذربایجان شرقی که همانند مردم ایران در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ والاترین معروف را به نحو احسن و دشمن شکن به انجام رساندند.

حضور و دعوت آگاهانه مردم عزیز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مصداق بارز آیه ۱۰۴ سوره آل عمران و عمل به امر به معروف و نهی از منکر است.

حضور گسترده مردم ایران در انتخابات سیلی دیگری بر صورت دشمنان این مرز و بوم بود که می خواستند از مشکلات بحق مردم برای پایمال کردن آینده مردم ایران اسلامی بهره برداری کنند.

از نقاط درخشان این انتخابات، انتخاب حضرت آیت الله دکتر سید محمد علی آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و رییس ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی که با اکثریت آراء و بیشترین رای ادوار خبرگان در آذربایجان‌ شرقی بعنوان اولین نماینده منتخب مردم استان در این دوره از مجلس خبرگان است. این رای مردم حاصل نگرش ایشان است که باید برای همه الگو شود!

هم چنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی لازم می داند از تمامی دست اندرکاران این انتخابات اعم از مجریان صدیق اجرایی، همکاران امین هیئت نظارت و نیروهای سرافراز انتظامی و امنیتی کمال تقدیر و تشکر خود را اعلام دارد.

و السلام علیكم و علی من لدیكم و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

۱۲ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی

وحید نستوهی
ارسال نظرات