۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۵۱۷۲۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

انتخابات ظرفیت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین ملت و نظام است

انتخابات ظرفیت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین ملت و نظام است
باقری با اشاره به اینکه دشمن ایجاد فاصله بین ملت و نظام را هدف قرار داده است، گفت: مشارکت در انتخابات نمایش صحنه ای وحدت ملت و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار نعمت الله باقری در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه لرستان گفت: همه نامزدهای انتخاباتی برای یک هدف تلاش می‌کنند، آن هم سرافرازی نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه وحدت و همبستگی بین ملت و نظام در اولویت قرار دارد، افزود: انتخابات ظرفیت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین ملت و نظام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت بین ملت و نظام را هدف قرار داده است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت انتخابات باید نقشه دشمنان را خنثی کرد.

باقری با بیان اینکه هر فرد می‌تواند با هر سلیقه به هر نامزد انتخاباتی رأی دهد، تاکید کرد: باید شاخصه های نظام رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات باید توسط تمامی نامزدها و هواداران آنها رعایت شود و در این میان با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.

باقری ادامه داد: هرکسی هم به موضوعی اعتراض دارد از طریق قانون پیگیری کند تا رسیدگی شود.

 وی با بیان اینکه مخالف تبلیغ و شادی هیچ نامزد انتخاباتی نیستیم، گفت: با هر موضوعی که باعث شود امنیت جامعه و مردم به خطر بیفتد به طور قطع برخورد می‌شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات