۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۵۰۹۷۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری جشن انقلاب در مدارس علمیه خواهران لرستان

برگزاری جشن انقلاب در مدارس علمیه خواهران لرستان
عزیزی از برگزاری جشن انقلاب با عنوان "چله قرآنی" در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سمیه عزیزی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن انقلاب با عنوان چله قرآنی در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می شود، گفت: این مراسم از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: عموم بانوان محله، اساتید و طلاب می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری مراسم جشن انقلاب با عنوان" چله قرآنی" تبیین دستاوردهای انقلاب و توسعه فرهنگ قرآنی است.

عزیزی به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ اشاره و اظهارکرد: اساتید و خواهران مبلغ توانمند با حضور در مدارس آموزش و پرورش جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسخگویی به سوالات عرصه انتخابات حضور می یابند.

وی برپایی محفل قرآنی در حوزه علمیه هر شهرستان ویژه عموم بانوان محله و خانواده طلاب، برگزاری مسابقات حفظ یک جزء ویژه طلاب شرکت‌کننده در طرح بشری، یاسین‌خوانی روزانه هدیه به شهدای انقلاب به ویژه سردار دلها در قالب پویش به‌یادشهدا و مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: بازنشر آثار تولیدی طلاب در فضای مجازی با موضوع «عفاف و حجاب در اندیشه شهدا» از برنامه های مجازی پیش رو است که آثار تولیدی در قالب اینفوگرافی، کلیپ، پادکست، عکس ‌نوشته و استیکر منتشر می شوند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات