۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۰۲۴۴
مدیر جامعة الزهرا:

دغدغه اصلی ما تربیت طلاب است

دغدغه اصلی ما تربیت طلاب است
مدیر جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است، گفت: این نهاد باید در عرصه‌های مختلف بدرخشد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها همراه با هیئت همراه در حاشیه بازدید از بخش اداری معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در جلسه بررسی شرح وظایف کارشناسان تربیتی حضور یافت.

در این جلسه، سیدروح الله داودالموسوی مدیر مرکز برنامه ریزی و نظارت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیران آموزشی و تربیتی از جمله مدیر تحصیلات تکمیلی و مدیران مراکز تخصصی، مدیر تحصیلات عمومی و مدیران مدارس علمیه، مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، مدیر کل امور تربیتی و جمعی از مسئولان تربیتی مجموعه حضور داشتند.

سیده زهرا حسینی مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها به موضوع تدوین نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و توضیحاتی در این باره ارائه داد.

مدیران حاضر در جلسه از جمله خانم فتح الله زاده، خانم کریمی و خانم افشاری نژاد نیز به ارائه پیشنهادات و نکاتی درباره این موضوع پرداختند.

برقعی در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و مسئولان مجموعه جهت بهبود و مطلوب تر شدن فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، عنوان کرد: از آنجا که جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است، باید در عرصه‌های مختلف بدرخشد و به وضعیتی که مورد رضایت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، برسد.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید همواره در صحنه بوده و پیگیر مسائل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تربیتی و غیره باشند، تصریح کرد: برای مدیری که در سیستم نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارد، ساعت اداری مطرح نیست و حتی در ایام تعطیلات در صورت نیاز در محل کار حضور دارد.

وی تأکید کرد: هر اقدام و پیشرفتی که در مجموعه صورت می‌گیرد، به برکت زحمات شما مدیران و مسئولان است که به دنبال بهبود و وضعیت مطلوب مجموعه هستید.

برقعی در ادامه به مباحث تربیتی اشاره کرد و گفت: ما برای مباحث تربیتی دغدغه داریم و دغدغه اصلی ما تربیت طلاب است که باید برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی هدفمند برای کارشناسان تربیتی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه امروز تربیت غیرمستقیم مؤثر است، تأکید کرد: امروز برخورد و رفتار اساتید و مسئولان تأثیر بسیار زیادی بر تربیت نسل جدید دارد و نسل جدید از آنها الگو می‌گیرد.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه افکار و نیات ما بر عالم هستی تأثیر می‌گذارد، به مدیران توصیه کرد ملاقات عمومی برای طلاب و اساتید در نظر گرفته شود و در پایان بیان کرد: بحث‌های علمی، فرهنگی، تربیتی و غیره را در مجموعه جدی بگیریم تا آینده‌ای روشن برای جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها رقم بزنیم.

ارسال نظرات