۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۷۴۸۹۰۱

پویش میدانی «به عشق زهرا» به یاد سردار دل‌ها

پویش میدانی «به عشق زهرا» به یاد سردار دل‌ها
در پویش میدانی به عشق زهرا به یاد سردار دل‌ها اهالی خیابان آیت الله طالقانی تهران، با نهال از مردم پذیرایی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، در پویش میدانی به عشق زهرا به یاد سردار دلها اهالی خیابان آیت الله طالقانی  تهران، با نهال از مردم پذیرایی می‌کنند.
 
حجت الاسلام احمد قادری دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با خجسته زادروز نورانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، موکب‌هایِ شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی، با نهال، از مردم پذیرایی می‌کنند.
 
وی به همزمانی میلاد حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام با بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در این پویش، در کنار پذیرایی با شیر، چای و ... از مردم، بیش از ۶ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر، با شعار: "به عشق حضرت زهرا سلام الله علیها به یاد سردار دلها"، بین شهروندان عزیز تهرانی توزیع خواهد شد.
 
دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی ضمن تشکر از همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، در تامین این تعداد اصله نهال، اظهار داشت: در راستای تحقّق شعار کاشت یک میلیارد اصله نهال، شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی نیز تصمیم گرفت تا در این کار ملّی، به نوبه خود سهیم باشد.
 
وی در پایان گفت: پذیرایی با نهال در موکب‌های پنج گانه شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در: میدان فلسطین، مقابل ساختمان شهید آوینی واقع در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) - طالقانی، مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی، مقابل هتل هویزه و مقابل ساختمان شهید طرحچی (اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی)، انجام خواهد شد.
 
گفتنی است، شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانیِ تهران به عنوان یک تشکّل مردم نهاد، با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و خصوصی ِحریم این خیابان، از یکسال و نیم گذشته تاکنون، عملیات‌های فرهنگی - اجتماعی متفاوتی را برگزار نموده است که مورد استقبال مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.
ارسال نظرات