۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۴۸۸۵۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

نقش تأثیرگذار شبکه تبلیغ دین در برگزاری پرشور انتخابات

نقش تأثیرگذار شبکه تبلیغ دین در برگزاری پرشور انتخابات
نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به رسالت مبلغان و حوزویان در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو، تصریح کرد: اگر شبکه بزرگ تبلیغ دینی در این مرحله حساس نیز پای کار انقلاب بیاید، می تواند بسیار تأثیرگذار و نقش آفرین باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین میزان اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: خدواند در قرآن کریم خطاب به پیامبر اکرم(ص) می فرماید: خداوند اوست كه تو را با يارى خود و مؤمنان تأیید و یاری کرد.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذار مردم در انتخابات امسال تصریح کرد: مردم شریف ایران در انتخابات می توانند مصادیق این آیه را عملی کنند و سبب نصرت و یاری پیامبر اکرم(ص) و اسلام شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حکومت دینی در دنیا است، از این رو اگر مشارکت پرشور و حداکثری انجام شود، الگویی به تمام جهانیان معرفی کردیم که به لطف خدا 45 سال نظام اسلامی در ایران برپاشده و این میزان مشارکت هم علاقه مندی و تأیید مردم را می رساند.

امام جمعه کاشان با اشاره به رسالت مبلغان و حوزویان در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو، بیان کرد: مبلغان مخاطب فراوانی دارند، هیأت ها، مساجد، دانشگاه ها و اقشار مختلف مردم با روحانیون در ارتباط هستند، بنابراین اگر شبکه بزرگ تبلیغ دینی این مرحله نیز پای کار انقلاب بیایند می توانند بسیار تأثیرگذار و نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، ابراز داشت: تمام اقشار مردم ایران به ویژه جوانان عزیز همت کنند و ندای رهبر عظیم الشأن انقلاب را لبیک بگویند و در انتخابات حضور دلگرم کننده ای داشته باشند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات