۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۴۷۸۲۵
امام جمعه پاکدشت:

سازمان ملل بی خاصیت ترین سازمان جهانی است

سازمان ملل بی خاصیت ترین سازمان جهانی است
حجت الاسلام جوکار گفت: چگونه چند کشور دارای منافع ماده ۹۹را در نظر نمی گیرند و آتش بس غزه را وتو می کنند
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره ظرفیت بی بدیل ایران در حوزه وحدت اظهارداشت: ۲۷آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مفتح است که به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است دشمنان بسیار تلاش کردند تا وحدت مردم و مسئولان و احذاب را از بین ببرند که در این توطئه ناکام ماندند، این اتحاد در عرصه کلان جامعه و انقلاب اسلامی مورد تاکید است.
 
وی در ادامه به انتخابات پیش روی (اسفندماه) اشاره کرد و گفت: چند توصیه به کاندیداهایی که تایید صلاحیت می شوند دارم که در گام نخست شما برای خدا و احساس تکلیف در این انتخابات حضور یافتید رعایت احترام را داشته باشید، باهم رقابت بکنید نه عداوت بکنید؛ رقابت هایتان در چارچوب قانون و سالم باشد و همچنین تبلیغات زود هنگام نداشته باشید و در تبلیغات تان رعایت حق الهی را داشته باشید و از نوشتن نام خدا و پیغمبر و آیات نورانی قرآن را خودداری کنید زیرا تبلیغات زیر دست و پا می افتد.
 
حجت الاسلام جوکار درادامه خاطرنشان کرد: چند کشور که دارای منافعی در جنگ غزه هستند با وجود ماده ۹۹ و شهادت بیش از ۱۸هزار زن و کودک و مردم بیگناه آتش بس را وتو می کنند و شورای امنیت و سازمان ملل بی خاصیت کاری نمی توانند بکنند. سازمان ملل بی خاصیت ترین سازمان جهانی است.
ارسال نظرات