۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۴۷۶۲۰
نماینده ولی فقیه در فارس مطرح کرد؛

علما و روحانیون؛ پرچمدار مبارزه فکری و فرهنگی با دشمنان

علما و روحانیون؛ پرچمدار مبارزه فکری و فرهنگی با دشمنان
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: ما در میدان جنگ فکری و فرهنگی هستیم و با استمداد از سیره علمای بزرگی همچون شهید دستغیب باید در این مسیر ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در مراسم بزرگداشت شهید محراب آیت الله دستغیب گفت: در مسائل فرهنگی جامعه یکی از مهمترین چالش‌هایی که وجود دارد لطمه دشمنان به سبک زندگی خانواده می‌باشد و باید برای ترویج سبک زندگی اسلامی اهتمام جدی وجود داشته باشد.

وی افزود: شهید دستغیب زمانی که به منبر می رفتند در حال مبارزه فکری با دشمنان بودند و با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله می‌کردند و امروز نیز باید مکتب این شهید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام اظهار داشت: بیانات و سیره این شهید محراب برای ما گنجینه ارزشمندی است که از سیره این عالم بزرگوار در فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی بهره برداری شود.

وی به رونمایی از کتاب معلم پاکی‌ها اشاره کرد و اذعان نمود: رونمایی از این کتاب قدم ابتدایی برای بزرگداشت از شهید دستغیب است و این کتاب هر بخش از آن دارای نکات ارزشمند اخلاقی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی می باشد که می تواند برای عموم مخاطبان مورد استفاده باشد.

نماینده ولی وفقیه در فارس تاکید کرد: ما در میدان جنگ فکری و فرهنگی با غرب هستیم و در مقابل هجوم سبک زندگی غربی و آمریکایی باید سبک زندگی اسلامی را تقویت کنیم و با استمداد از سیره علمای بزرگی همچون شهید دستغیب در این مسیر ایستادگی کنیم و بدانیم که امروز پرچم و علم مبارزه فرهنگی بر دوش علما و روحانیون قرار دارد.

ارسال نظرات