۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۴۷۴۶۰

پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام در نمایشگاه کتاب و دستاورد‌های پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور

پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام در نمایشگاه کتاب و دستاورد‌های پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور
پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام از جمله مراکز پژوهشی دینی و حوزوی است که با آثار گسترده خود در بخش‌های مختلف پای به سومین نمایشگاه کتاب گذارده است.
 

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این پژوهشکده دارای 16 کارگروه تجربه‌نگاری تبلیغی و فرهنگی، مکتب امام و رهبری، مطالعات تبلیغ، تاریخ اجتماعی ایران، بازآفرینی ادبی هنری، احکام اصناف و ارگان‌ها، گفتمان توحید، تاریخ و سیره امام و رهبری، سیاست‌گذاری فرهنگی، امت و تمدن، روزنامه‌نگاری اندیشه، مطالعات فضای مجازی، تربیت، زن و خانواده، مطالعات اجتماعی، مطالعات فرهنگی و مطالعات اسلامی است.

از جمله تازه‌ترین آثار پژوهشکده می‌توان به نامه جمهور، معنویت بی‌سامان، در سایه روشن تبلیغ، پلمب، تلاش فرهنگی با دستان خالی، مرآت انقلاب، پرچمداران هدایت، بسیج زنان آمریکای لاتین، پندار برساخته، درست مثل یک زن، مغناطیس حسین علیه‌السلام، آقا روح‌الله، حاج آقا روح‌الله، لله، اینجام خانه عشق است، طرح کلی رسالت دانشجویی، تربیت اخلاقی در دوره کودکی، از حکمت تا معنویت، دخترم چادر نمی‌پوشد، هیئت و دانشگاه و طعمه هتل هیلتون اشاره کرد.

پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام در نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور

سومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور، همزمان با هفته پژوهش ۱۴۰۲، به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با مشارکت مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حوزه فرهنگ و هنر و نیز تازه‌های کتاب این مراکز از ۱۸ آذر تا ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با تخفیف ۳۰ تا ۶۰ درصد (ویژه استادان و دانشجویان) به نمایش گذاشته خواهد شد. باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ واقع است.

شایان ذکر است، در سومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، پژوهشکده زن و خانواده، پژوهشگاه فضای مجازی، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، فرهنگستان هنر، انتشارات دانشگاه تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) و اداره‌کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران حضور دارند.

ارسال نظرات