۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۴۷۲۳۷
در نشستی خبری تشریح شد؛

جزئیات برنامه‌های هفته پژوهش جامعه المصطفی

جزئیات برنامه‌های هفته پژوهش جامعه المصطفی
حجت الاسلام عابدی نژاد معاون پژوهش جامعه المصطفی و آقای قلی‌زاده دبیر هفته پژوهش این نهاد حوزوی به تبیین برنامه‌های هفته پژوهش این مرکز پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با هفته پژوهش صبح امروز 14آبان نشست خبری برنامه های پژوهش جامعه المصطفی با حضور معاون پژوهش المصطفی و اصحاب رسانه و خبر در ساختمان مرکزی این نهاد حوزوی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام عابدی نژاد معاون پژوهش المصطفی هفته پژوهش در جامعه المصطفی را پیشران رشد علمی این مرکز علمی دانست و عنوان کرد: این رقابت متراکم علمی در واحد سفیر جامعه المصطفی برای عرصه کالاهای پژوهشی، سیاست گذاری و پژوهش طراحی شده و بعد بین الملل را تقویت می کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رسالت اصلی جامعه المصطفی توسعه عقلانیت توحیدی، معنویت گرا و انسانی است، اظهار داشت: قرار نیست راه باطلی که صهیونیست ها ترسیم کرده طی کنیم، ما اصالت های توحیدی که انسان را به سعادت می رساند، ترویج می کنیم و در جامعه المصطفی قدم های مهمی در این زمینه برداشته است.

حمیدرضا قلی‌زاده دبیر هفته پژوهش در ادامه نشست با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاودهای پژوهشی جامعه المصطفی همزمان با هفته پژوهش از 18 آذر شروع و اختتامیه روز 23 آذر برگزار می شود، گفت: مکان برگزاری نمایشگاه مجتمع عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد است و بازدید از نمایشگاه برای اهل قلم، پژوهشگران و علاقمند دانش مهیا است.

وی با تاکید براینکه نوآوری های پژوهشی در هفته پژوهش اساس کارهای ارائه شده است، بیان داشت: غرفه بین الملل در نمایشگاه هفته پژوهش راه اندازی خواهد شد و آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه دانشی در این نمایشگاه ارائه خواهد، برنامه های این دوره هفته پژوهش به صورت ستادی برگزار می شود.

ارسال نظرات