۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۴۵۵۹۶
از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم تشریح شد؛

جزئیات نمایشگاه روایت پیشرفت دولت سیزدهم

جزئیات نمایشگاه روایت پیشرفت دولت سیزدهم
مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در نشستی با اصحاب رسانه جزئیات نمایشگاه روایت پیشرفت دولت سیزدهم را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در نشستی با اصحاب رسانه جزئیات نمایشگاه روایت پیشرفت دولت یازدهم را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 آبان ماه، ویژه روحانیت و حوزه های علمیه در باغ موزه دفاع مقدس شهر قم دایر خواهد بود، اظهار داشت: این نمایشگاه همراه با نشست های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه های نفت و بهداشت کشور، با حضور وزرای مربوطه و نشست های تخصصی با حضور معاونین وزرا با هدف تشریح برنامه های دولت در موضوعات کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت جاب وعفاف، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، ساماندهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبردهای وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب برپایی نمایشگاه مذکور در شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد و گفت: کارفرمای این نمایشگاه مهم، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و مجری آن وزارت صمت خواهد بود و وجه غالب این نمایشگاه نیز روایت محوری است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت در جهت جبران عقب ماندگی های حاکم بر روند اجرای کشور در دهه نود خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در نمایشگاه روایت پیشرفت دستگاه های مربوطه آمار مقایسه ای از دهه نود و دوساله عملکرد دولت مردمی و انقلابی را ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به جزئیات غرفه هایی که قرار است در این نمایشگاه پذیرای علاقمندان باشد، خاطرنشان کرد: در کنار این غرفه ها که روایتی واقعی، آماری و واقع بینانه از عملکرد دولت سیزدهم خواهد بود، نشست های تخصص و عمومی را با حضور مسئولان کشوری خواهیم داشت، نشست های عمومی با حضور وزرای کشور و مسئولان عالی دولت و نشست های تخصصی نیز با حضور معاونان وزرا برگزار خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین اساس نامه مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و نیز انتصاب خود به عنوان رئیس مرکز از سوی رئیس جمهور خبر داد و ارتقاء سطح آگاهی دولت و روحانیت از ظرفیت ها و اقدامات یکدیگر را از جمله اهداف این مرکز ذکر کرد.

ارسال نظرات