۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۴۴۶۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

فتح قدس، کلید ظهور امام زمان است

فتح قدس، کلید ظهور امام زمان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه حوادثی امروز در غزه در حال اتفاق است مربوط به دوران ظهور است، گفت: فتح قدس، کلید ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع برگزیدگان مسابقات رباتیک و چرتکه مؤسسه ذهن با تقدیر از مسؤولان مؤسسه ذهن نو و اعتماد والدین به این مؤسسه، گفت: هر کس تلاش کند مسلمان یا غیر مسلمان خداوند نتیجه تلاش او را خواهد داد.

وی با بیان اینکه دستور جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب برای حل شبهات ذهنی جوانان است، افزود: ژاپنی‌ها و کره ای‌ها در صنایع خودرو، لوازم خانگی و سایر صنایع تلاش و کوشش کردند و خداوند نیز نتیجه تلاش آن‌ها را داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: خداوند به همه مسلمان و غیر مسلمان کمک و یاری می‌دهد، اما این کمک‌ها برخی عمومی است و برای همه است، اما برخی کمک نیز فقط ویژه مومنین است که این مدد خاص خدا است که نمونه بارز آن شهید طهرانی مقدم است.

به گفته وی در دوره‌ای که علم و دانش فن آوری موشک را نداشتم و به ایران موشک نمی‌فروختند، مدد خاص خدا در وجود شهید تهرانی مقدم تجلی کرد و ایران امروز به مرحله‌ای از اقتدار موشکی رسیده است که کشور‌هایی که به ما موشک نمی‌فروختند در صف خریداران موشک از ایران قرار دارند.

وی با تأکید بر کسب علم برای رسیدن مدارج عالی علمی در جهان تأکید کرد و اظهار داشت: همزمان برای رسیدن به مدارج علمی برای تقویت ایمان خود نیز اهتمام داشته باشید و دستورات خدا و قرآن و ائمه اطهار (ع) را سرلوحه امور خود قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به لزوم هدف گذاری در همه امور اشاره کرد و اظهار داشت: حوادثی در حال اتفاق است که مربوط به دوران ظهور است و فتح قدس کلید ظهور امام زمان (عج) است.

به گفته وی رژیم کودک کش صهیونیستی امروز با وحشی گری در غزه به دست خود زمینه فروپاشی زودتر از زمان مقرر اعلام شده را فراهم می‌کند و مطمئنا سال ۲۰۲۸ را نخواهد دید و ما نیز باید خود را آماده ظهور کنیم.

مدیرمؤسسه ذهن نو نیز ابتدای این دیدار با اشاره فعالیت هفت ساله این مؤسسه و آموزش ۴ هزار دانش آموز طی این مدت در شهرستان کاشان یادآور شد: آموزش باید در بطن جامعه و با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله ۲۰۰ دانش آموز در مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: کسب مقام نخست کشور طی سه سال متوالی و مقام نخست رده‌های مختلف مسابقات ۲۰۲۳ هندوستان از جمله افتخارات این مؤسسه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات