۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۴۳۶۴۲
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه خبر داد؛

تشکیل کانون های تبلیغی در سراسر کشور

تشکیل کانون های تبلیغی در سراسر کشور
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه از تشکیل کانون های تبلیغی در سراسر کشور خبر داد و بر لزوم شرکت مبلغان در این کانون ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در اولین روز اجلاس مدیران حوزه های علمیه استان ها و مدیران ستادی که در سالن جامعه المصطفی در قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه از برگزاری جلسات متعدد با نخبگان و مجموعه های مختلف حوزوی  در جهت جامه عمل پوشاندن به فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون مسئله تبلیغ  خبر داد و در تشریح این جلسات گفت: در این جلسات حدود 500 نکته بیان شده و از این نکات 80 عنوان پیشنهاد برای تبلیغ به معنای خاص آماده شد سپس از این 80 پیشنهاد 10 پیشنهاد ویژه با اولویت بالا را مورد نظر گرفتیم.

وی همچنین از تشکیل کانون های تبلیغ در  همه ی استان ها خبر داد که به ریاست امامان جمعه  و نائب رئیسی مدیر حوزه علمیه استان فعالیت خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین ملانوری از تمامی مبلغان درخواست کرد که در جلسات کانون های تبلیغ با جدیت شرکت کنند، چرا که می توان از این طریق مبلغان برتر را شناسی کرد.

وی همچنین به برخی از اهداف جامعه مبلغان کشور پرداخت و گفت: تبادل تجارب، انسجام بخشی، آسیب شناسی، هدایت فکری مبلغان، مطالبه گری هدفمند، صیانت از شأن مبلغان از جمله اهداف کانون های تبلیغی و جامعه مبلغان است.

ارسال نظرات