۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۴۳۳۲۲
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

اقدام حماس علیه زورگویی‌ صهیونیست‌ها باعث خشنودی آزادیخواهان جهان شد

اقدام حماس علیه زورگویی‌ صهیونیست‌ها باعث خشنودی آزادیخواهان جهان شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده تأکید کرد: اقدام حماس علیه زورگویی‌های صهیونیست‌ها باعث خشنودی مردم آزادیخواه جهان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در درس اخلاق طلاب کرمانشاهی در سخنانی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار داشت: این پیروزی توانست ضربات سختی را بر پیکر این رژیم منحوس وارد کند.

این استاد حوزه در خصوص عملیات «طوفان الاقصی» که از دیروز خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده گفت: این اقدام حماس نه تنها موجب خشنودی کشورهای مسلمان بلکه مورد تأیید و خشنودی کشورهای آزاده و مردم آزادیخواه جهان شده است.

حجت الاسلام رضوانی زاده ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: این عملیات که از سوی گروه های مقاومت فلسطین آغاز شد، دیوار امنیتی بلند اسرائیل پیرامون غزه را فروریخت و از سوی دیگر، توازن قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر در محیط پیرامونی خود قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: جوانان غیور فلسطین با این اقدام بار دیگر غیرت، حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند.

حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت، همدلی، ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیسم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله پایان این فداکاری‌ها پیروزی و سربلندی ملت اسلام و سرنگونی کفر و شرک و استکبار و صهیونیسم است./1400/

ارسال نظرات