۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۶۴۴

دیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس + عکس

دیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس + عکس
دومادیوس راهب، کشیش کلیسای قبطی مصر در حوزه علمیه فارس حضور یافت و با حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، پدر روحانی دومادیوس راهب، از کشیشان کلیسای قبطی مصر در جریان سفر به خود به ایران، در حوزه علمیه فارس حضور یافت و با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمودی ضمن ابراز خرسندی از حضور این کشیش مصری در شیراز و حوزه علمیه فارس گفت: اسلام و مسیحیت اشتراکات بسیار زیادی دارند که بدخواهان ادیان الهی نمی‌خواهند این نقاط تقویت شوند و حضور شما در ایران اسلامی خط بطلانی بر تفکر بدخواهان ادیان الهی خواهد بود.

دومادیوس راهب ضمن ابراز شگفتی از استقبال بی نظیر مردم مسلمان ایران اظهار داشت: کاش زودتر به ایران سفر می کردم و با اسلام اهل بیت آشنا می شدم چراکه رسانه ‌های غربی مانع از شناخت حقیقت ایران اسلامی هستند.

دیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکسدیدار کشیش مصری با مدیر حوزه علمیه استان فارس+عکس

 

 

ارسال نظرات